Vsako leto večji pretovor
Avtomobilski terminal Luke Koper je eden najbolje urejenih v Sredozemlju, letos bo šlo skozenj več kot 400.000 vozil.
Pretovor avtomobilov je za koprsko pristanišče vse bolj pomemben posel, avtomobilski terminal pa se je v zadnjih petnajstih letih razvil v enega najsodobnejših in največjih v Sredozemlju. Skozenj gredo vozila več kot dvajsetih svetovnih proizvajalcev, obvladujejo blagovne tokove evropske proizvodnje v izvozu ter večinoma japonske, južnokorejske in turške proizvodnje v smeri uvoza. Skladiščne površine so večinoma asfaltirane, ograjene in osvetljene, za skladiščenje avtomobilov so v petih etažah garažne hiše s 3.800 parkirnimi mesti na voljo tudi pokrite površine. S celovitim video sistemom je omogočena najvišja stopnjo varovanja 24 ur na dan, celotno operativno delo na terminalu je v celoti računalniško podprto.
Ideja o avtomobilskem terminalu v Luki Koper je začela dozorevati v začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja. Najpomembnejši mejnik predstavlja prihod prve Hyundaijeve ladje, ki je avtomobile v koprsko pristanišče pripeljala aprila leta 1990. Zgledu so začeli slediti tudi ostali korejski in japonski proizvajalci, v Koper prihajajo tudi avtomobili iz tovarn v Turčiji, v obratnem toku pa ladje odvažajo modele evropskih proizvajalcev. Tako gre zdaj skozi luške operativne procese že po 400 tisoč avtomobilov letno. Največja ladja za prevoz avtomobilov je v pristanišče priplula pred nekaj leti in hkrati pripeljala 8064 avtomobilov različnih proizvajalcev, kar je tudi za Luko predstavljalo precejšen zalogaj. V zadnjem letu je na luških površinah hkrati tudi po okoli 40.000 avtomobilov, kar celo nekoliko presega zmogljivosti, zato imajo v načrtu, da bodo v doglednem času zgradili garažno hišo z osem tisoč mesti. Na terminalu dnevno opravijo povprečno okoli tisoč vhodnih in izhodnih manipulacij z avtomobili in raztovorijo ali natovorijo povprečno po eno ladjo na dan. Podatki o dnevno povprečno opravljenem delu sicer ne odražajo prave slike, saj je delo skoncentrirano na prihod ladij, ki jih morajo raztovoriti v čim krajšem času. Zaradi varnosti dela je hitrost avtomobilov omejena na 40 kilometrov na uro, glede na velikost ladje pa se v Luki tudi odločajo za število delavcev.
Od leta 1997 se operativni procesi na avtomobilskem terminalu v celoti odvijajo s pomočjo računalniške podpore, ki Zagotavlja sprotno sprejemanje zunanjih specifikacij, najav prihodov in tehničnih podatkov o avtomobilih, planiranje z uporabo prenosnih laserskih terminalov za odčitavanje črtnih kod tudi planiranje in beleženje vseh izvedenih premikov avtomobilov.
Avtomobilski terminal Luke Koper
Operativna obala 500 m
Število privezov 5
Ro-Ro rampe 4
Skladiščne površine 800.000 m2
Železniške rampe 6



 Zgornja Gorenjska
Zgornja Gorenjska Kranjska Gora
Kranjska Gora Jesenice
Jesenice Žirovnica
Žirovnica Radovljica
Radovljica Bled
Bled Gorje
Gorje Bohinj
Bohinj Osrednja Gorenjska
Osrednja Gorenjska Tržič
Tržič Naklo
Naklo Kranj
Kranj Preddvor
Preddvor Jezersko
Jezersko Šenčur
Šenčur Cerklje na Gorenjskem
Cerklje na Gorenjskem Južna Gorenjska
Južna Gorenjska Železniki
Železniki Žiri
Žiri Gorenja vas-Poljane
Gorenja vas-Poljane Škofja Loka
Škofja Loka Medvode
Medvode Vodice
Vodice Vzhodna Gorenjska
Vzhodna Gorenjska Komenda
Komenda Kamnik
Kamnik Mengeš
Mengeš Trzin
Trzin Domžale
Domžale Moravče
Moravče Lukovica
Lukovica Karavanke
Karavanke 
					 
							
 
         
                     
                     
                    