Nabit z energijo
Dodge dopolnjuje paleto z terencem Nitro.
Ameriška avtomobilska znamka Dodge je na slovenskem trgu do pred kratkim veljala za precejšnjo neznanko, po lanski predstavitvi modela caliber pa se skuša zdaj med »amerofili« uveljaviti še z novim terencem nitro. Tudi tokrat se oblikovalci niso izneverili tradiciji in zato je nitro sorazmerno oglat in robusten avtomobil z veliko sprednjo masko, izbočenimi blatniki in precej pokončnim vetrobranskim steklom. Za nameček je obut še v 20-palčna kolesa in zato je njegova podoba še bolj mogočna.
V notranjosti seveda ni mogoče pričakovati nič drugega kot tipično ameriško oblikovanje, ki pa je kljub temu dovolj razpoznavno tudi za evropski okus. Pohvalna je prostornost potniške kabine, medtem ko prtljažnik precej zmanjša nakladalna plošča, ki se zapelje s prtljažnega dna. Nitro svojo mogočnost dokazuje tudi s pogonskimi stroji. Na začetku je na voljo 2,8-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije 130 kW/177 KM, medtem ko bo nitra po naročilu lahko poganjal še 3,7-litrski bencinski šestvaljnik (151 kW/205 KM) ali 4,0-litrski petvaljnik (191 kW/260 KM). Oba imata samodejna menjalnika, pri šibkejšem je štiri- in pri močnejšem petstopenjski. Kako se bo nitro prijel na slovenskem trgu, morda lahko povedo cene, ki segajo 29.990 evrov navzgor.