Vrnitev v velikem slogu
Opel se je ambiciozno vrnil med športne terence z novo Antaro.
Nemški Opel se je po večletni odstotnosti po prekinitvi proizvodnje modela frontera, vrnil na terensko sceno. Vnovični vstop v množico, ki zadnje čase beleži navzgor obrnjene prodajne krivulje se je zgodil s povsem novo antaro, privlačno oblikovanim in športno začinjenim terencem, ki s predhodnico nima prav nič skupnega, mehanično osnovo pa si deli s Chevroletovim modelom captiva. Antara je 4,57 metra dolg dinamično oblikovan terenec s športnim pridihom, kar naj bi navduševalo širši krog kupcev, hkrati pa ima tudi značilnosti potovalnega avtomobila. Pogonu so predvideni trije motorji, najzmogljivejši je 3,2-litrski bencinski šestvaljnik (165 kW/224 KM), ki je na voljo s samodejnim menjalnikom, sledi manjši štirivaljni bencinski motor z gibno prostornino 2,4 litra (104 kW/141 KM), verjetno pa je najbolj zanimiv 2,0-litrski turbodizel (110 kW/150 KM), katerega moč se na kolesa prenaša s petstopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Za prihodnje leto pri Oplu obetajo tudi športno nastrojeno različico GTC. Antarin aktivni štirikolesni pogon zagotavlja izboljšano vozno dinamiko in stabilnost vozila pri pospeševanju. Elektronsko nadzorovano hidravlično izravnalno gonilo vsakokrat poskrbi za najboljšo razporeditev navora med prednjo in zadnjo osjo. Varnostni paket vključuje tudi zavorni sistem ABS ter program stabilnosti vozila ESP.
Antara vstopa na slovenski trg s ceno 27.530 evrov (6.597.289,20 SIT), glede na motorno izvedbo pa se nato vzpne na 31.430 evrov (7.531.885,20 SIT)(2.0 CDTI) oziroma na 35.980 evrov (8.622.247,20 SIT) (V6).