Zamuda z razlogom
Fiat je tudi na slovenski trg končno pripeljal novi Sedici.
Včasih je bolje priti pozno kot nikoli in to se je zgodilo tudi Fiatovemu novincu sedici. Zaradi premajhne proizvodnje v Suzukijevi tovarni na Madžarskem, kjer nastaja tudi suzuki SX4, so nekateri trgi, tudi slovenski, morali počakati več kot eno leto. Sedici povzema lastnosti običajnega in terenskega avtomobila, kar potrjuje vsaj z oddaljenostjo karoserije od tal in zajetnimi plastičnimi obrobami na spodnjem delu. Zunanjost je nastala na risalnih deskah znanega italijanskega oblikovalca Giorgetta Giugiara, sicer pa se 4,11 metra dolg avtomobil dokazuje s solidnim udobjem za pet potnikov in od 270 do 670 litri prtljažnega prostora.
Pogonu sta namenjena le dva motorja 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z 79 kW (107 KM) in 1,9-litrski turbodizel, ki razvije 88 kW (120 KM). Pri prvem je menjalnik petstopenjski pri turbodizelskem štirivaljniku šeststopenjski. Pri obeh strojih si je mogoče omisliti dvo- ali štirikolesni pogon. Štirikolesni pogon deluje tako, da se navor na kolesa usmerja samodejno, s pomočjo gumba na sredinski konzoli je mogoče porazdelitev »zakleniti« v razmerju pol na sprednjo in pol na zadnjo os, lahko pa sedici vozi tudi samo s pogonom na prednji kolesi. Oprema je razdeljena v dva nivoja, cenejši dynamic ima med drugim serijski ABS, šest varnostnih vreč in ročno klimatsko napravo, dražji dynamic pa je za nekaj dodatkov bogatejši. Cene se gibljejo od začetnih 15.590 evrov (1,6 dynamic 4x2) do 21.590 evrov (1,9 multijet emotion 4x4). Vsaj za leto velja, da je količina namenjena slovenskim kupcem precej omejena, saj bo na voljo le 50 avtomobilov.