Triglav povečal tržni delež
Skupina zavarovalnice Triglav je lani celo nekoliko povečala tržni delež v Sloveniji, njen cilj pa je postati največja zavarovalnica v jugovzhodni Evropi.
Ljubljana - Zavarovalnica Triglav je lani poslovala uspešno in je vstopila v letošnje leto še bolj finančno trdna in stabilna. V močni konkurenci ji je uspelo povečati obseg poslovanja in tržni delež na slovenskem trgu, hkrati je izboljšala tudi dobičkonosnost. Zbrala je 158,1 milijarde tolarjev kosmate premije ali 7 odstotkov več kot leto prej in izplačala za škode 82,2 milijarde tolarjev, kar pomeni v primerjavi s predlani 6-odstotno povečanje. Ustvarila je 7,1 milijarde tolarjev čistega dobička, od tega 5,3 milijarde s premoženjskimi in 1,8 milijarde tolarjev z življenjskimi zavarovanji. Čisti dobiček je bil za 22 odstotkov večji kot leto prej in tudi višji, kot so načrtovali. Življenjskim zavarovancem je namenila 5,4 milijarde tolarjev, od tega1,4 milijarde kot udeležbo na dobičku. Pri prostovoljnih dodatnih pokojninskih zavarovanjih je zavarovancem na podlagi zagotovljene donosnosti pripisala na račune 273 milijonov tolarjev, iz udeležbe na dobičku pa je oblikovala dodatne rezervacije kritnega sklada v višini 228 milijonov tolarjev. Skupaj z zdravstveno zavarovalnico Triglav je tržni delež, merjen z obračunano kosmato zavarovalno premijo, med klasičnimi zavarovalnicami (s sedežem v Sloveniji) povečala za 0,6 odstotka, na 43,5 odstotka. Njena delnica je bila ob koncu minulega leta knjigovodsko vredna 13.594 tolarjev ali za dobro petino več kot leto prej.
Skupina Triglav želi prihodnje leto postati največja zavarovalniška skupina v jugovzhodni Evropi. Že zdaj je navzoča na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, na Češkem, Srbiji in Črni gori, pred dnevi je odprla podružnico na Slovaškem, v prihodnje pa načrtuje vstop še v Makedonijo, na Kosovo, v Albanijo in še na nekatere druge trge.