Zunaj konfekcije

Test: Volkswagen Golf Plus 1,4 TSI Comfortline

Uporaba oznake plusje običajno pomeni nekaj več, bolje, nadpovprečno in podobno. Pri Volkswagnovem golfu pomeni 9,5 centimetra višinskega prirastka karoserije, višji položaj prednjih sedežev in kar znatno večji prtljažnik. Prostornost potniške kabine se zdi za avtomobil tega velikostnega razreda skoraj izjemna. Zaradi višjega položaja prednjih sedežev in velikega vetrobranskega stekla je občutek prostornosti še večji, pravo prostorsko razkošje pa imajo potniki na zadnji klopi. Že skoraj samoumeven je vzdolžni pomik zadnje klopi, zlaganje in podiranje je mogoče eno- ali dvotretjinsko. Pri tem prostornina prtljažnika, ki ima pri boljših nivojih opreme serijsko dvojno dno, postopno narašča tako, da je brez posebnih zadreg v njem mogoče prevažati večje, z zloženim naslonjalom prednjega desnega sedeža tudi daljše kose prtljage ali tovora. In nenazadnje je v tem avtomobilu še najnovejši, morda tudi najbolj pomemben dodatek: 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in z dodanim turbinskim polnilnikom, ki skupaj naredita ta stroj za enega najbolj živahnih v tem razredu. Navor in moč, ki ju med delovanjem spremlja piskanje turbinskega polnilnika, sta več kot prepričljiva in golf plus je s to motorizacijo prijeten za vožnjo, predvsem kadar se vozniku zahoče več dinamike. Ob tem je bencinska žeja skoraj zanemarljivo višja, kot če bi bil v nosu kakšen drug bencinski motor, obnašanje podvozja pa je preverjeno zanesljivo. Pod »plus« šteje še vrsta odlagalnih predalov in polic ter »letalski« mizici na hrbtiščih prednjih sedežev. Pri armaturni plošči se oblikovalci niso izneverili tipičnim golfovim potezam, na novo so ukrojili le mogočno sredinsko konzolo, na kateri je tudi velik zaslon za prikazovanje podatkov radijskega sistema, osvetlitev je tradicionalno modra, vse skupaj pa je germansko redoljubno. In zato velja, da je golf plus z novim zmogljivim bencinskim motorjem več kot samo navaden konfekcijski avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1390 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 204 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,6/ 5,9/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.188 EUR (5.077.495 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / ponedeljek, 11. julij 2022 / 08:27

Največ bonov Kranjski Gori

Na širšem območju Gorenjske je bilo unovčenih dobrih petnajst odstotkov vseh turističnih bonov.

Objavljeno na isti dan


Splošno / četrtek, 13. november 2008 / 07:00

Število bolnikov z diabetesom se je potrojilo

Čeprav je diabetes mogoče razložiti z nekaj besedami: zaradi nepravilne presnove se zviša nivo sladkorja v krvi, bolezen s svojimi posledicami in incidenco vedno znova preseneča.

Splošno / četrtek, 13. november 2008 / 07:00

Hiša Zdravja v Gorenjskem glasu

Z letošnjim novembrom na Gorenjskem glasu odpiramo Hišo Zdravja.

Škofja Loka / četrtek, 13. november 2008 / 07:00

Obnavljali bodo loško železniško postajo

Slovenske železnice načrtujejo gradnjo novega perona na železniški postaji Škofja Loka.

Železniki / četrtek, 13. november 2008 / 07:00

Od Kališ do Dražgoš odslej po asfaltirani cesti

V občini Železniki v letošnjem letu načrtujejo asfaltiranje dvanajstih kilometrov občinskih cest.

Kronika / četrtek, 13. november 2008 / 07:00

Kriminal

Iz diskoteke s tujim avtomobilom Bled - V noči na petek je izpred diskoteke Stop na Bledu izginil osebni avtomobil Seat Ibiza. Policisti so med pregle...