Zunaj konfekcije

Test: Volkswagen Golf Plus 1,4 TSI Comfortline

Uporaba oznake plusje običajno pomeni nekaj več, bolje, nadpovprečno in podobno. Pri Volkswagnovem golfu pomeni 9,5 centimetra višinskega prirastka karoserije, višji položaj prednjih sedežev in kar znatno večji prtljažnik. Prostornost potniške kabine se zdi za avtomobil tega velikostnega razreda skoraj izjemna. Zaradi višjega položaja prednjih sedežev in velikega vetrobranskega stekla je občutek prostornosti še večji, pravo prostorsko razkošje pa imajo potniki na zadnji klopi. Že skoraj samoumeven je vzdolžni pomik zadnje klopi, zlaganje in podiranje je mogoče eno- ali dvotretjinsko. Pri tem prostornina prtljažnika, ki ima pri boljših nivojih opreme serijsko dvojno dno, postopno narašča tako, da je brez posebnih zadreg v njem mogoče prevažati večje, z zloženim naslonjalom prednjega desnega sedeža tudi daljše kose prtljage ali tovora. In nenazadnje je v tem avtomobilu še najnovejši, morda tudi najbolj pomemben dodatek: 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in z dodanim turbinskim polnilnikom, ki skupaj naredita ta stroj za enega najbolj živahnih v tem razredu. Navor in moč, ki ju med delovanjem spremlja piskanje turbinskega polnilnika, sta več kot prepričljiva in golf plus je s to motorizacijo prijeten za vožnjo, predvsem kadar se vozniku zahoče več dinamike. Ob tem je bencinska žeja skoraj zanemarljivo višja, kot če bi bil v nosu kakšen drug bencinski motor, obnašanje podvozja pa je preverjeno zanesljivo. Pod »plus« šteje še vrsta odlagalnih predalov in polic ter »letalski« mizici na hrbtiščih prednjih sedežev. Pri armaturni plošči se oblikovalci niso izneverili tipičnim golfovim potezam, na novo so ukrojili le mogočno sredinsko konzolo, na kateri je tudi velik zaslon za prikazovanje podatkov radijskega sistema, osvetlitev je tradicionalno modra, vse skupaj pa je germansko redoljubno. In zato velja, da je golf plus z novim zmogljivim bencinskim motorjem več kot samo navaden konfekcijski avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1390 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 204 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,6/ 5,9/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.188 EUR (5.077.495 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jesenice / sobota, 21. julij 2018 / 11:52

Cona trideset na Cesti Toneta Tomšiča

Jesenice – Na Cesti Toneta Tomšiča na Jesenicah bodo vzpostavili cono z omejitvijo trideset kilometrov na uro, in sicer od križišča z regionalno cesto pri gimnaziji do stavbe Cesta Toneta Tomšiča 1...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 13. januar 2014 / 16:18

Mami, mi kupiš nove superge? (1)

Nataša je bila ena v množici tistih, ki so lani izgubili službo. Delala je v podjetju, o katerem se ni toliko govorilo, vsi pa so vedeli, da imajo vodilni nemalo masla na glavi, kradli so...

Gospodarstvo / ponedeljek, 13. januar 2014 / 16:01

Zahtevajo ustavno presojo zakona

Vse več je zahtev za oceno ustavnosti zakona o davku na nepremičnine, ki velja od 1. januarja dalje.

Gorenja vas-Poljane / ponedeljek, 13. januar 2014 / 15:58

Znova rekorden proračun

Gorenjevaško-poljanski svetniki so potrdili 14,96-milijonski proračun. Kar 3,6 milijona evrov gre na račun evropske pomoči.

Bohinj / ponedeljek, 13. januar 2014 / 15:54

Davčne olajšave ali izstop iz parka

V Bohinju so pripravili problemsko konferenco s simbolnim naslovom Ali bo Bohinj “in” ali bo “hin”, kjer so predstavnikom države znova predstavili svoje težave in zahteve.

GG Plus / ponedeljek, 13. januar 2014 / 15:49

Neža nima enakih možnosti

Za Nežo Kržišnik, dvajsetletno invalidno študentko od Sv. Andreja pri Škofji Loki, se starši že od začetka njenega študija borijo, da bi bila pri prevozu v enakem položaju kot zdravi vrstniki.