Zunaj konfekcije

Test: Volkswagen Golf Plus 1,4 TSI Comfortline

Uporaba oznake plusje običajno pomeni nekaj več, bolje, nadpovprečno in podobno. Pri Volkswagnovem golfu pomeni 9,5 centimetra višinskega prirastka karoserije, višji položaj prednjih sedežev in kar znatno večji prtljažnik. Prostornost potniške kabine se zdi za avtomobil tega velikostnega razreda skoraj izjemna. Zaradi višjega položaja prednjih sedežev in velikega vetrobranskega stekla je občutek prostornosti še večji, pravo prostorsko razkošje pa imajo potniki na zadnji klopi. Že skoraj samoumeven je vzdolžni pomik zadnje klopi, zlaganje in podiranje je mogoče eno- ali dvotretjinsko. Pri tem prostornina prtljažnika, ki ima pri boljših nivojih opreme serijsko dvojno dno, postopno narašča tako, da je brez posebnih zadreg v njem mogoče prevažati večje, z zloženim naslonjalom prednjega desnega sedeža tudi daljše kose prtljage ali tovora. In nenazadnje je v tem avtomobilu še najnovejši, morda tudi najbolj pomemben dodatek: 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in z dodanim turbinskim polnilnikom, ki skupaj naredita ta stroj za enega najbolj živahnih v tem razredu. Navor in moč, ki ju med delovanjem spremlja piskanje turbinskega polnilnika, sta več kot prepričljiva in golf plus je s to motorizacijo prijeten za vožnjo, predvsem kadar se vozniku zahoče več dinamike. Ob tem je bencinska žeja skoraj zanemarljivo višja, kot če bi bil v nosu kakšen drug bencinski motor, obnašanje podvozja pa je preverjeno zanesljivo. Pod »plus« šteje še vrsta odlagalnih predalov in polic ter »letalski« mizici na hrbtiščih prednjih sedežev. Pri armaturni plošči se oblikovalci niso izneverili tipičnim golfovim potezam, na novo so ukrojili le mogočno sredinsko konzolo, na kateri je tudi velik zaslon za prikazovanje podatkov radijskega sistema, osvetlitev je tradicionalno modra, vse skupaj pa je germansko redoljubno. In zato velja, da je golf plus z novim zmogljivim bencinskim motorjem več kot samo navaden konfekcijski avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1390 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 204 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,6/ 5,9/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.188 EUR (5.077.495 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Uradna medicina gre v napačno smer

Ivan Zrimšek, inovator

Objavljeno na isti dan


Kranj / ponedeljek, 24. avgust 2015 / 14:21

Letos več rojstev kot lani

Z uspešno zaključeno donatorsko akcijo so v Bolnišnici za ginekologijo in porodništvo Kranj kupili transportni defibrilator. Prijetna novica je tudi, da imajo letos več rojstev kot lani v enakem obdob...

Šport / ponedeljek, 24. avgust 2015 / 14:15

Delo z mladimi se obrestuje

Pri Ženskem košarkarskem klubu Triglav so ponosni na dosežene rezultate njihovih deklet, ki to poletje uspešno nastopajo za državne reprezentance in v ulični košarki, prejšnji teden pa so ekipe že zač...

Radovljica / ponedeljek, 24. avgust 2015 / 14:12

V Mišače prišel največji tiranozaver v Evropi

»Največji tiranozaver v Evropi in Stonehenge v Mišačah. A se šališ,« je najpogostejši odziv tistih, ki prvič slišijo za tematski park Dino Universe.

Cerklje na Gorenjskem / ponedeljek, 24. avgust 2015 / 14:09

Predan je skrbi za svoje živali

Sedemnajstletni kranjski gimnazijec Tadej Verbič iz Dvorij vestno skrbi za kanadski veverici, želvo in papige – skobčevke, nimfi in rozelo.

Žiri / ponedeljek, 24. avgust 2015 / 14:07

V Žiri se vrača pediater

V preteklih dneh so uredili prostore pediatrične ambulante v Zdravstvenem domu Žiri, kjer bodo od septembra ponovno opravljali preglede šolskih in predšolskih otrok.