Zunaj konfekcije

Test: Volkswagen Golf Plus 1,4 TSI Comfortline

Uporaba oznake plusje običajno pomeni nekaj več, bolje, nadpovprečno in podobno. Pri Volkswagnovem golfu pomeni 9,5 centimetra višinskega prirastka karoserije, višji položaj prednjih sedežev in kar znatno večji prtljažnik. Prostornost potniške kabine se zdi za avtomobil tega velikostnega razreda skoraj izjemna. Zaradi višjega položaja prednjih sedežev in velikega vetrobranskega stekla je občutek prostornosti še večji, pravo prostorsko razkošje pa imajo potniki na zadnji klopi. Že skoraj samoumeven je vzdolžni pomik zadnje klopi, zlaganje in podiranje je mogoče eno- ali dvotretjinsko. Pri tem prostornina prtljažnika, ki ima pri boljših nivojih opreme serijsko dvojno dno, postopno narašča tako, da je brez posebnih zadreg v njem mogoče prevažati večje, z zloženim naslonjalom prednjega desnega sedeža tudi daljše kose prtljage ali tovora. In nenazadnje je v tem avtomobilu še najnovejši, morda tudi najbolj pomemben dodatek: 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in z dodanim turbinskim polnilnikom, ki skupaj naredita ta stroj za enega najbolj živahnih v tem razredu. Navor in moč, ki ju med delovanjem spremlja piskanje turbinskega polnilnika, sta več kot prepričljiva in golf plus je s to motorizacijo prijeten za vožnjo, predvsem kadar se vozniku zahoče več dinamike. Ob tem je bencinska žeja skoraj zanemarljivo višja, kot če bi bil v nosu kakšen drug bencinski motor, obnašanje podvozja pa je preverjeno zanesljivo. Pod »plus« šteje še vrsta odlagalnih predalov in polic ter »letalski« mizici na hrbtiščih prednjih sedežev. Pri armaturni plošči se oblikovalci niso izneverili tipičnim golfovim potezam, na novo so ukrojili le mogočno sredinsko konzolo, na kateri je tudi velik zaslon za prikazovanje podatkov radijskega sistema, osvetlitev je tradicionalno modra, vse skupaj pa je germansko redoljubno. In zato velja, da je golf plus z novim zmogljivim bencinskim motorjem več kot samo navaden konfekcijski avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1390 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 204 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,6/ 5,9/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.188 EUR (5.077.495 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / ponedeljek, 20. december 2010 / 07:00

Lepota podzemnega Pekla

Glasovi izletniki so se odpravili pod zemljo, kjer so se srečali s prečudovitim svetom kraške jame Pekel, popoldne pa so se razvajali v bazenih Term Dobrna.

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / sreda, 8. september 2010 / 07:00

V Celju tudi dan Kranja

Danes se bo v Celju začel Mednarodni obrtni sejem, na njem pa se bo poleg kranjskih obrtnikov v četrtek predstavila tudi občina s ponudbo turizma, kulture in kulinarike.

Zanimivosti / sreda, 8. september 2010 / 07:00

Šola, kjer ocenjujejo tudi ples

Heleno Rozman iz Tržiča bomo težko popredalčkali, kaj točno počne v življenju.

Gorje / sreda, 8. september 2010 / 07:00

Ogrožene tudi gorenjske družine

"Zaradi nizkih pokojnin je ogroženih tudi veliko gorenjskih družin," je na srečanju gorenjskih upokojencev na Pokljuki dejal slavnostni govornik, predsednik državnega sveta Blaž Kavčič.

Šport / sreda, 8. september 2010 / 07:00

Garmin Šenčur prevzel vodstvo

Konec tedna so bile odigrane tekme v drugi in tretji nogometni ligi Slovenije, ter v gorenjski ligi, zaradi reprezentančnih tekem pa je bil odmor v prvi nogometni ligi, v kateri ima Gorenjska dva pred...

Kamnik / sreda, 8. september 2010 / 07:00

Kamniška voda tudi za Mengšane

Gre za vrhunec sodelovanja obeh občin, sta bila ob podpisu pogodbe o preskrbi s pitno vodo iz vodovodnega sistema Kamnik zadovoljna župana občin Kamnik in Mengeš.