Zunaj konfekcije

Test: Volkswagen Golf Plus 1,4 TSI Comfortline

Uporaba oznake plusje običajno pomeni nekaj več, bolje, nadpovprečno in podobno. Pri Volkswagnovem golfu pomeni 9,5 centimetra višinskega prirastka karoserije, višji položaj prednjih sedežev in kar znatno večji prtljažnik. Prostornost potniške kabine se zdi za avtomobil tega velikostnega razreda skoraj izjemna. Zaradi višjega položaja prednjih sedežev in velikega vetrobranskega stekla je občutek prostornosti še večji, pravo prostorsko razkošje pa imajo potniki na zadnji klopi. Že skoraj samoumeven je vzdolžni pomik zadnje klopi, zlaganje in podiranje je mogoče eno- ali dvotretjinsko. Pri tem prostornina prtljažnika, ki ima pri boljših nivojih opreme serijsko dvojno dno, postopno narašča tako, da je brez posebnih zadreg v njem mogoče prevažati večje, z zloženim naslonjalom prednjega desnega sedeža tudi daljše kose prtljage ali tovora. In nenazadnje je v tem avtomobilu še najnovejši, morda tudi najbolj pomemben dodatek: 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva in z dodanim turbinskim polnilnikom, ki skupaj naredita ta stroj za enega najbolj živahnih v tem razredu. Navor in moč, ki ju med delovanjem spremlja piskanje turbinskega polnilnika, sta več kot prepričljiva in golf plus je s to motorizacijo prijeten za vožnjo, predvsem kadar se vozniku zahoče več dinamike. Ob tem je bencinska žeja skoraj zanemarljivo višja, kot če bi bil v nosu kakšen drug bencinski motor, obnašanje podvozja pa je preverjeno zanesljivo. Pod »plus« šteje še vrsta odlagalnih predalov in polic ter »letalski« mizici na hrbtiščih prednjih sedežev. Pri armaturni plošči se oblikovalci niso izneverili tipičnim golfovim potezam, na novo so ukrojili le mogočno sredinsko konzolo, na kateri je tudi velik zaslon za prikazovanje podatkov radijskega sistema, osvetlitev je tradicionalno modra, vse skupaj pa je germansko redoljubno. In zato velja, da je golf plus z novim zmogljivim bencinskim motorjem več kot samo navaden konfekcijski avtomobil.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1390 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 204 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,6/ 5,9/ 7,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.188 EUR (5.077.495 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / torek, 12. maj 2020 / 06:00

Gorenjski glas, št. 38

Gorenjski glas, 12. maj 2020, št. 38

Objavljeno na isti dan


GG Plus / četrtek, 12. maj 2011 / 07:00

Zlata liga Gorenjske

S sezono na prostem so začeli tudi mladi atleti od kategorije naraščajnikov do U16. Njim je namenjena Zlata liga Gorenjske, ki jo organizira Zbor atletskih trenerjev Atletskega kluba Triglav, pot...

GG Plus / četrtek, 12. maj 2011 / 07:00

Sandi, Sixfor

Sandi Jugovic, dvainštiridesetletni hud amater, kot pravi zase, največ kilometrov naredi s kolesom.

Zanimivosti / četrtek, 12. maj 2011 / 07:00

Minerali in fosili spet v Tržiču

Konec tedna bodo v Tržiču potekali 39. mednarodni dnevi mineralov, fosilov in okolja.

Gospodarstvo / četrtek, 12. maj 2011 / 07:00

Včasih naribajo tudi štiri tone zelja v eni uri

Klemen Jarc iz Voklega je na prireditvi Dobrote slovenskih kmetij prejel zlati priznanji za kislo zelje in repo.

Prosti čas / četrtek, 12. maj 2011 / 07:00

Anketa: Maja ima možnosti za finale

Izbor za pesem Evrovizije je pred vrati, zato smo sogovornike povprašali, ali ima slovenska predstavnica Maja Keuc možnosti za preboj v finale. Bi se morda v Nemčiji bolje odrezala April, drugouvrščen...