S Čehinjo na potep
Škoda Octavia Scout gre lahko tudi na brezpotja.
Včasih so poti, ki vodijo do cilja, zelo razgibane in pri češki Škodi so našli rešitev tudi za nekoliko zahtevnejše uporabnike njihovih avtomobilov. Octavia scout je pripravljena tudi na nekoliko slabše vozne podlage, odmik od tal je za 4 centimetre višji kot pri običajni octavii combi in še za poldrugi centimeter višji kot pri modelu octavia combi 4x4. Tako je scout primernejši za terensko vožnjo in slabe ter neutrjene ceste obvladuje brez težav. S štirikolesnim pogonom in 1620 litrov velikim prtljažnikom je kos tudi zahtevnejšim prevozniškim nalogam. Avtomobil na pogled deluje robato, dinamično, dodatni milimetri v dolžino, širino in višino so predvsem posledica zajetnih plastičnih obrob na karoseriji. V notranjosti je odlaganju drobnarij namenjen velik predal, ki se skriva pod udobnim sprednjim sredinskim naslonom za roke, piko na i pa dodaja ročaj za sovoznika na armaturni plošči. Octavia Scout je na voljo le z najmočnejšimi motorji, ki jih Škodi posoja matični koncern Volkswagen, torej z 2,0-litrskim bencinskim FSI-motorjem s 110 kW (150 KM) in 2,0-litrskim dizelskim štirivaljnikom TDI z vbrizgavanjem preko šob s tlačilkami in močjo 103 kW (140 KM). Slednji je seveda serijsko opremljen s filtrom za trdne delce, oba pa dopolnjuje šeststopenjski ročni menjalnik. Cena za dizelsko različico je 28.545 evrov, bencinska pa je dobrih 1800 evrov cenejša.