Ime spominja na zlato
Toyota z novim Aurisom hoče na vrh spodnjega srednjega razreda.
Japonska Toyota je po lani napovedani novosti v spodnjem srednjem razredu, tudi na slovenski trg pripeljala novi auris, avtomobil, naj sicer ne bi bil nadomestek za dolgoletno uspešnico corollo, vendar se uvršča v isto velikostno skupino. Aurisovo dinamično zunanjost so zrisali oblikovalci v Toyotinem dizajnerskem centru na jugu Francije in s tem nakazali, da je avtomobil namenjen predvsem evropskim kupcem. Za zdaj je v podobi tri- ali petvratne limuzine, obakrat s prostorno in udobno notranjostjo, v kateri je zadnje sedeže mogoče zložiti podobno kot v enoprostorsko zasnovani corolli verso, z enim samim potegom in tako povečati prtljažnik. Auris je postavljen na povsem novo osnovo, nov pa je tudi večji del motorne palete, ki jo sestavljata dva bencinska in trije turbodizelski pogonski stroji. Z dna razpredelnice je 1,4-litrski bencinski štirivaljnik (71 kW/97 KM), ki mu sledi na novo razviti 1,6-litrski (91 kW/124 KM)), nato pa najšibkejši 1,4-litrski turbodizel (66 kW/90 KM). Največ moči iztisneta iz sebe oba najmočnejša turbodizelska štirivaljnika, 2,0-litrski (93 kW/126 KM) in na vrhu še 2,2-litrski (130 kW/177 KM). Poleg pet- in šeststopenjskega ročnega menjalnika je na voljo še kombinirani ročni menjalnik, ki hkrati omogoča tudi samodejno pretikanje. Auris je na voljo s štirimi različnimi nivoji opreme, pri čemer ima vsak avtomobil protiblokirni zavorni sistem, elektrificiran pomik stekel, osrednjo ključavnico, radijski sprejemnik s CD in MP3, pri naslednjem nivoju pa tudi samodejno klimatsko napravo, 16-palčna platišča, varnostno vrečo za kolena in tako naprej. Ceno za osnovno trivratno različico so pri Toyoti Adria določili pri 13.900 evrih, za petvratno pa pri 14.500 evrih.