Cilj je vrh
Novi Land Rover Freelander med prestižnimi terenci.
Po skoraj desetih letih je britanski Land Rover pripravil zamenjavo za svoj najmanjši model freelander. Novinec z enakim imenom, a povsem drugačno zasnovo se želi uvrstiti med prestižne tekmece, kar nakazuje tako z novo zunanjostjo kot tudi s posodobljeno tehniko. Zunanjost se hkrati navezuje na prestižni range rover in novo generacijo discoveryja, skladno s povečanimi zunanjimi merami pa sta se občutno izboljšala prostornost in udobje potniške kabine. Limuzinsko zasnovo ima armaturna plošča, ki je pregledna in preprosta. Čeprav je novi freelander manj terensko grob, so vozne lastnosti prilagojene tudi vožnji po brezpotjih. Pogonski sklop je zasnovan povsem na novo, stalni štirikolesni inteligentni pogon deluje s pomočjo prilagodljive sklopke in nadzorne elektronike, ki porazdeljuje navor h kolesom odvisno od potrebe. Za pogon skrbi sistem terrain response s predprogramiranim delovanjem glede na različne vozne podlage. Nova sta tudi 2,2-litrski štirivaljni turbodizel (117 kW/160 KM) in 3,2-litrski bencinski šestvaljnik (170 kW/233 KM), pri obeh za prenos moči skrbi šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo bo tudi samodejni. Oprema je razdeljena v tri nivoje, že pri osnovnem so vključeni elektronski sistem za nadzor spusta (HDC), sistem uravnavanja v ovinkih (DSC), elektroniko proti zdrsu gnanih koles (ETC), sistem za izravnavo v ovinkih (CBC) ročno klimatsko napravo in še vrsto drugih dodatkov. Cene za novinca se gibljejo od 23.256 do 48.360 evrov.