Tekači v rdečih čevljih
Tekme celinskega pokala v smučarskih tekih so iz Medvod morali preseliti v Planico, kjer smo s čevljem Alpine v rokah opazili tudi Petra Torkarja.
Tekme celinskega pokala v smučarskih tekih bi sredi februarja morale biti v športno-rekreacijskem centru v Preski pri Medvodah, kjer je bil lani tekaški del svetovnega mladinskega nordijskega prvenstva in kjer si v prihodnje želijo gostiti svetovni pokal. Letos jo je organizatorjem iz ŠD ŠRC Preska zagodlo vreme in tekme so bili prisiljeni preseliti v Planico. Ob tem so imeli največ težav z nastanitvami ekip. Vse po vrsti pa so si potem prenočišča rezervirale kar same, in to pri sosedih v Trbižu, kjer naj bi bilo ceneje. Sicer pa so bile tekme, kar se organizacije tiče, izvedene dobro. V Medvodah imajo že utečeno ekipo okrog 80 ljudi, ki so bili v Planici že nekaj ur pred prvim startom. Za proge pa je poskrbel Ratečan Jožko Kavalar, menda eden najboljših teptalcev pri nas.
Rezultatsko gledano Slovenci niso bili preveč uspešni. Čast so reševali trije biatlonci, ki pa so bili na startu le prvi dan (Janez Marič je bil 3., Andreja Mali 6., Tadeja Brankovič 8.), kar so bile tudi tri najboljše slovenske uvrstitve. Opazili smo tudi Petra Torkarja, serviserja za tekaške čevlje Alpina. Pred njim je to nalogo dolga leta opravljal »jekleni« Lojze Oblak. »Moja primarna naloga je nudenje servisa in opreme tekmovalcem v svetovnem pokalu. Ker je celinski pokal blizu, sem prišel pogledat, kako je z mlajšimi tekmovalci, ki uporabljajo naše čevlje,« je svojo vlogo pojasnil Blejec, ki je bil pred odhodom v Alpino tekaški trener pri TSK Merkur Kranj. Dodal je, da je v svetovnem pokalu na nekaterih tekmah že več kot 30 odstotkov tekmovalcev v Alpininih tekaških čevljih: »V povprečju smo na dobrih dvajsetih odstotkih. Naš cilj je, da imamo na startu dvajset odstotkov tekmovalcev, na koncu dva med deset, enega blizu stopničk. Je bila v Planici morda priložnost tudi za novačenje novih? »Tukaj se posvečam tekmovalcem, ki so že pri Alpini, da so zadovoljni, s tem pa, ko se njim nudi servis, tudi ostali opažajo, da dobro skrbimo zanje in verjetno tudi tako zbujamo interes.«