Mladi podjetniki
V projekt podjetniških krožkov so letos vključene tri osnovne šole iz občine Jesenice.
Razvojna agencija Zgornje Gorenjske tudi letos, že šesto leto zapored, koordinira projekt podjetniških krožkov na osnovnih šolah Zgornje Gorenjske. V šolskem letu 2006/2007 je v projekt »podjetniški krožki« vključenih kar sedem osnovnih šol, in sicer Osnovna šola Josipa Vandota Kranjska Gora, Osnovna šola 16. decembra Mojstrana, Osnovna šola Toneta Čufarja Jesenice, Osnovna šola Prežihovega Voranca Jesenice, Osnovna šola Koroška Bela, Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled in Osnovna šola dr. Janeza Mencingerja Bohinjska Bistrica. V Občini Jesenice bodo na Osnovni šoli Toneta Čufarja učenci Anja Ališič, Dino Bečarević, Ivana Dankova, Ervin Mecavica, Maša Tišlar Midžan, Edvin Omić, Maja Peulja, Neža Pogačnik, Kim Seničak, Nina Šere, Jaka Šmid in Tea Žalec pripravili poslovni načrt za nogometni turnir osnovnih šol z Jesenic. Na Osnovni šoli Prežihovega Voranca bodo Meldina Čehić, Ajdin Grbić, Ajla Kovač, Zinka Mustafagić, Erazem Rant in Altrita Taqi izdelovali božično-novoletne voščilnice. Na Osnovni šoli Koroška Bela pa so projekt poimenovali Vesele urice za najmlajše, sodelujoči učenci pa so Lea Balić, Seniha Biševac, Urša Bohinc, Nuša Černe, Saša Džever, Tjaša Radič in Kristina Sabotin. Mentorica krožkov na vseh treh šolah je Petra Dabič.
Učenci pri podjetniškem krožku s pomočjo metode »možganska nevihta« (učenci na list papirja zapisujejo vse ideje, ki jim v trenutku »šinejo skozi glavo«) in se kompromisno, med podanimi predlogi, odločijo za eno podjetniško idejo. Naslednji korak je oblikovanje »dokumenta« podjetniške ideje, to je mini poslovnega načrta, v katerem idejo podrobneje predstavijo in si med seboj razdelijo odgovorna mesta v njihovem »namišljenem« podjetju. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki ga sestavijo, raziščejo potencialni trg in na podlagi dobljenih odgovorov predvidenih kupcev potem postavijo finančno projekcijo poslovnega načrta. Ko so zgoraj naštete stvari enkrat začrtane, pa je podjetje treba zavarovati tudi pred morebitnimi kritičnimi tveganji, če se slučajno vse le ne izide po planu, in oblikovati terminski načrt predvidene izvedbe projekta. Ob koncu zapišejo še svoje vtise, ki so jih dobili ob oblikovanju poslovne ideje, in ugotavljajo, kaj vse so pri tem novega spoznali in se naučili.
Cilj podjetniškega krožka je mladim predstaviti podjetništvo na zabaven, dostopen način in jih usmerjati k samoiniciativnemu iskanju in udejanjanju svojih možnosti in priložnosti, na katere bodo v življenju naleteli, saj se zdi, da bo tovrstno znanje ob današnji konkurenci na svetovnem trgu za obstoj oz. preživetje vse bolj potrebno in ne nazadnje tudi dragoceno.