Starman napovedal prevzem Jelovice
Škofja Loka – V včerajšnjem Dnevniku je Bojan Starman, podjetnik, nekdanji loški podžupan in član nadzornega sveta Jelovice, kot direktor družbe IN MARKETING izdelava reklam, svetovanje in storitve, d. o. o., objavil namero o prevzemu škofjeloške Jelovice. Starmanova družba bo najkasneje v tridesetih in ne prej kot v desetih dneh po omenjeni objavi sporočila še prevzemno ponudbo za odkup vseh delnic Jelovice. Vrednost vseh delnic družbe danes znaša več kot 4,2 milijona evrov. Delničarji največjega škofjeloškega proizvodnega podjetja sicer že od decembra naprej dobivajo ponudbe za odkup delnic treh borznoposredniških družb (GBD, Medvešek Pušnik in Ilirika), cena pa se je gibala med 550 in 600 tolarji.
Družba IN MARKETING je v stoodstotni lasti Bojana Starmana, že v kratkem pa se bo preimenovala v Finstar, sledila bo dokapitalizacija. »Jelovica mi pomeni velik izziv. Dobro poznam poslovanje in delo družbe, zato vem, kaj je potrebno spremeniti za še boljše poslovanje,« pravi Bojan Starman, ki napoveduje aktivno vključitev v vodenje Jelovice, vendar ne v vlogi direktorja. Starman zanika povezano sodelovanje z nekdanjim direktorjem Terma Janezom Deželakom, čeprav njunega sodelovanja v prihodnosti ne izključuje.
»Vse, kar poznam, je iz medijev, tako da načrtov Bojana Starmana ne poznam,« pravi predsednica uprave Jelovice mag. Marija Nada Slovnik in nadaljuje: »Pomembno je, da se zaposleni ne bodo ukvarjali zgolj z menjavo lastništva oziroma prodajo delnic, pač pa z delom, da ostanemo na pravi poti.« Slovnikova se z menjavo lastništva srečuje že nekaj mesecev, saj sta državna Sod in Kad jeseni objavila razpis za zbiranje ponudb za prodajo 24,91-odstotnega deleža delnic družbe. Starman, ki bo zadovoljen, če pridobi vsaj večino delnic, naj bi imel po neuradnih podatkih že zagotovljenih 51 odstotkov delnic Jelovice.