Florice navdušile z ubranim prepevanjem

Selca - Minuli torek so se v cerkvi sv. Petra v Selcih predstavila dekleta iz Selške doline, ki so pripravila božični koncert. Florice, kot se imenujejo Ana in Marija Demšar, Maja, Neža, Špela in Veronika Jelenc, Alenka in Jana Mohorič, Ema Peternelj, Tina Pogačnik in Irena Rovtar, so z ubranim prepevanjem navdušile polno cerkev poslušalcev, kot gosta pa sta se jim pridružila še pevka Katarina Pegam in na orglah Aco Biščević.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / ponedeljek, 28. december 2009 / 07:00

Vlakov bo manj

Ljubljana - Na Agenciji za železniški promet (AŽP), ki ima sedež v Mariboru, so sporočili, da so Slovenske železnice za prihodnje leto prijavile za 23 odstotkov manj potreb po vl...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Najlepša štirideseta

V Kranju se je na enem izmed križišč pojavil plakat, s katerega se je smejalo kup lepotic v kopalkah, spodaj pa je pisalo Muri jih ima 40, Kavka pa je doživela 12 ur.

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Uspešno leto za Nissan

Nissan je na slovenskem trgu leto 2006 zaključil s prvencem: več kot 1000 registriranih avtomobilov v koledarskem letu. Do konca novembra je Nissan držal v rokah 1,69-odstotni delež. R...

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Slovenija bo gostila premiero Twinga

Pri Renaultu Slovenija so napovedali, da bo spomladi Slovenija gostila premiero novega modela twingo, katerega proizvodnja bo potekala v novomeškem Revozu. Na predstavitev bo povabljen...

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Skoraj brez plusov

Lansko leto je bilo za avtomobilske uvoznike in prodajalce precej težko.

Prosti čas / sreda, 3. januar 2007 / 06:00

Kraljevski razred

Test: Citroën C6 2.7 HDI Exclusive