Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / ponedeljek, 12. maj 2008 / 07:00

Z mutiranjem do imitiranja

Zdi se, da 22-letni Brežičan Klemen Slakonja, ki od februarja s Tjašo Železnik vodi oddajo NLP, talente dobesedno stresa iz rokava. Svojo izjemno sposobnost imitiranja je začel odkrivati v drugem letn...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / torek, 26. april 2016 / 13:02

Z Elanom v glavnem že dogovorjeni

Elanov program skakalnih smuči bo najverjetneje prevzel cerkljanski proizvajalec vrhunskih skakalnih vezi Peter Slatnar mlajši.

Slovenija / torek, 26. april 2016 / 12:57

Praznujemo dan upora

Jutri bo državni praznik, dan upora proti okupatorju. Letos mineva tudi 75 let od ustanovitve Osvobodilne fronte slovenskega naroda.

Šport / torek, 26. april 2016 / 12:57

Kranjske ekipe brez osvojene točke

Kranj – Konec tedna so nogometaši odigrali tekme v vseh štirih nogometnih ligah. Do pomembne zmage so prišli nogometaši Domžal in Šenčurja. Kranjska moštva v drugi in tretji ligi so bila neuspešna....

Tržič / torek, 26. april 2016 / 12:56

Tržiški šuštarji

V Tržiču, zibelki čevljarstva, so še doma šuštarji. Več manjših podjetij nadaljuje s to izjemno dediščino. Imajo znanje, pridne roke, kakovost, poslovno idejo in očitno znajo tudi dobro ra...

Slovenija / torek, 26. april 2016 / 12:55

Podražitev bencina in dizelskega goriva

Kranj – V skladu z novo uredbo o oblikovanju cen naftnih derivatov se je danes, v torek, spet spremenila maloprodajna cena 95-oktanskega motornega bencina in dizelskega goriva. Bencin se je podraži...