Novincev ne bo manjkalo
Spomladi se obeta veliko novih, zanimivih štirikolesnih novosti v vseh razredih. Novomeški Revoz prvič med "pravimi" proizvajalci.
Prodaja novih vozil je bila v iztekajočem se letu za odtenek boljša kot v enajstih mesecih leta 2005, prodanih je bilo 14,29 milijona osebnih avtomobilov, kar je za 0,8 odstotka več. Avtomobilski proizvajalci tudi za prihodnje leto napovedujejo številne novosti, med katerimi je nekaj že razkritih, večina pa jih bo prišla na plan marca, na avtomobilskem salonu v Ženevi. Zdi se, da se nekatere tovarne kar trudijo, da njihovi novi modeli ne bi predolgo časa ostali skriti, medtem ko drugi vztrajajo pri salonskih presenečenjih.
Volkswagen z mišičastim Tiguanom
Terenci so zadnje čase ena najbolj modnih avtomobilskih skupin, saj skoraj ni več znamke, kjer ne bi imeli vsaj enega modela s štirikolesnim pogonom. Pri Volkswagnu bodo kmalu krstili tiguana, ki ga bodo kot manjšega sorodnika dobro uveljavljenega touarega, poslali na ceste konec prihodnjega leta. Novinec bo izjemno prilagodljiv in vsestransko uporaben spremljevalec na vseh poteh, terenih in v vseh situacijah, pravijo v Wolfsburgu, poleg tega se bo ponašal s tako imenovano tehnologijo bluetec, ki zagotavlja precej čisto delovanje turbodizelskih motorjev. Natančni tehnični podatki mišičastega terenca še niso znani, vsekakor pa si pri Volkswagnu z njim obetajo uspešno prodajo.
Mitsubishi z novo generacijo Lancerja
Japonski diamant, kot pravijo Mitsubishiju, bo med drugim prihodnje leto zakrpal najbolj zevajočo luknjo v svoji modelni paleti, vsaj glede evropskega trga. Kot kaže jim bo z novo generacijo lancerja uspelo ujeti evropski okus, s čimer se jim obetajo tudi boljši tržni časi kot s sedanjim modelom. Novinec, katerega prve skice so pokazali že pred dobrim letom, bo imel športno naravnano zunanjost, nastal je na novi platformi, na voljo pa bo s petimi različnimi motorji. Med njimi bo tudi 2,0-litrski Volkswagnov turbodizel (103 kW/140 KM). Lancer bo najprej na ogled na januarskem salonu v Detroitu, v Evropo pride menda jeseni.
Škoda nadaljuje z večjo Fabio
Češka avtomobilska tovarna je z modelom Fabia, ki so ga izdelovali vse od leta 2000, zabeležila precejšen uspeh, zatorej ni bilo nobenega dvoma o naslednici. Nova fabia se s centimetrom pod štirimi metri uvršča med največje tekmece v svojem razredu, lahko pa se pohvali tudi z velikim, 300-litrskim prtljažnikom. Ob na novo zasnovani notranjosti so v tovarni izpopolnili varnostno opremo, fabia pa bo na voljo tudi s številnimi sodobnimi komunikacijskimi sistemi. Pogonu bo namenjenih sedem motorjev, od tega štirje bencinski in trije turbodizelski, razpon moči bo od 44 kW (60 KM) do 77 kW (105 KM). Prodaja se bo začela po avtomobilskem salonu v Ženevi, še naprej pa bodo izdelovali kombijevsko in limuzinsko različico prve generacije.
Renault Twingo bo pravi Dolenjec
V novomeškem Revozu se pospešeno pripravljajo na poln zagon serijske proizvodnje novega Renaultovega twinga, katerega pilotna proizvodnja je že v teku. Za dolenjsko avtomobilsko tovarno je popolnoma nov model, ki ga ne bodo izdelovali v nobeni drugi Renaultovi tovarni, velik industrijski in organizacijski izziv. Kot je znano, bo twingo dolg 3,6 metra, pogonu pa bo med ostalimi motorji služil tudi novi 1,2-litrski bencinski, turbinsko podprti štirivaljnik s 73 kW (100 KM). O proizvodnih načrtih in cenah ni še nič znanega, veljala pa naj bi napoved prihoda novinca na slovenske ceste, ki se bo predvidoma zgodila tik pred začetkom poletja.