Potrjen poslovni načrt Merkurja za 2007
Naklo - V sredo se je na redni seji sestal nadzorni svet družbe Merkur in potrdil poslovni načrt družbe Merkur, d. d., in Skupine Merkur za leto 2007. Z njim Merkur nadaljuje izpolnjevanje začrtane strategije utrjevanja vodilnega položaja na domačem trgu ter odločne rasti na tujih trgih. Nadzorniki so se seznanili tudi s poslovnimi rezultati v letošnjem letu. Po prvih ocenah bodo načrti Skupine Merkur za letošnje leto na vseh prodajnih programih v celoti doseženi ali preseženi. Poslovni načrt za leto 2007 temelji na dolgoročni strategiji razvoja Merkurja, pri čemer želi Skupina Merkur postati vodilni trgovec v svoji branži v delu jugovzhodne Evrope. Merkur nadaljuje uspešno prodajo tako končnim kupcem kot tudi podjetjem. Pri prodaji izdelkov podjetjem bo v letu 2007 prevladovala usmeritev v močnejšo specializacijo in uvajanje novih kakovostnih blagovnih znamk, pri prodaji potrošnikom pa bo posebna skrb namenjena uvajanju novosti na področju izdelkov za lepše bivalno okolje, razvedrilo in sodobnejše opravljanje hišnih opravil. Z uresničevanjem teh ciljev načrtuje Skupina Merkur v letu 2007 za več kot 1,03 milijarde evrov oziroma 247 milijard tolarjev čistih prihodkov iz prodaje. Že četrtina vseh prihodkov bo realizirana s prodajo v tujini. Število zaposlenih se bo v celotni skupini zaradi širitve obsega prodajnih zmogljivosti povečalo za šest odstotkov in doseglo število 4.300. Čisti dobiček naj bi znašal skoraj 17 milijonov evrov oziroma 4,07 milijarde tolarjev.