Slabše poleti, bolje jeseni
Med blejskimi gosti prednjačijo Angleži, vse več pa je gostov iz Amerike in Rusije.
Bled – Od začetka leta do konca oktobra so v blejskih hotelih, kampu in večjih penzionih ustvarili 445.000 nočitev kar je odstotek manj kot v istem obdobju v lanskem letu. »Pri tem je treba upoštevati, da smo maja 2005 na Bledu gostili mednarodno srečanje gasilcev in samo s tem dogodkom realizirali preko sedem tisoč nočitev. Letos smo po dobrih pomladnih mesecih in lepem juliju zabeležili zmanjšanje nočitev v avgustu, eden pomembnih razlogov pa je bilo zagotovo izredno slabo in deževno vreme, ki je pregnalo veliko gostov predvsem iz zasebnih zmogljivosti in kampa,« o vzrokih za manjši poletni obisk pravi direktorica Turizma Bled Eva Štravs Podlogar in dodaja, da pa so bolj zadovoljni zadnja dva meseca: »Zadnja leta ugotavljamo, da se klasičnemu turizmu septembra in oktobra pridruži še poslovni turizem in da je Bled v jesenskih mesecihdobro zaseden z gosti, ki več denarja porabijo tudi za zunajpenzionsko ponudbo.«
Struktura gostov po narodnosti se je v zadnjih letih na Bledu precej spremenila. Naprvem mestu so sedaj Angleži z okoli 20 odstotki vseh nočitev, sledijo jim Nemci, Italijani in s sedmimi odstotki že tudi Američani. Od januarja do oktobra letos so Američani ustvarili prek 32 tisoč nočitev. Največje povečanje v številu nočitev pa beležijo pri gostih iz Rusije, Hrvaške, Francije in Avstrije.
»Napovedi za zimo neprinašajo bistvenih sprememb v zasedenosti. Skupaj s turističnim gospodarstvom namenjamo veliko aktivnosti večjemu in boljšemu trženju zimske ponudbe. V letošnjem letu bodo to dodatni dogodki, povezanis prazničnim vzdušjem Veselega decembra. Smučarski paketi in posebni paketi, ki so jih pripravili v hotelih, pa poleg dodatnih aktivnosti za zdravje in sprostitev ponujajo tudi enotno smučarsko vozovnico za Stražo, Vogel, Kranjsko Goro, Krvavec in Sorico. Prav tako so pomembni tudi veliki športni dogodki in veseli nas, da bomo januarja na Bledu spet pozdravili svetovno biatlonsko karavano. Upamo, da nam bo zima naklonjena in nas obdarila s snegom že pred božičnimi prazniki, saj tudi zimsko vzdušje vpliva na prodajo aranžmajev,« še dodaja Eva Štravs Podlogar.