BMW začenja na novo
Bavarski BMW bo z začetkom prihodnjega leta vzpostavil novo nacionalno organizacijo, ki bo skrbela za slovenski trg. Podružnica s sedežem v Ljubljani bo odgovorna za uvoz vozil in operativne naloge, kot je usmerjanje trgovskih poslovalnic, vključno s poprodajo in trženjem. Podružnica bo del nove centralne organizacijske enote v Münchnu, ki bo delovala na območju srednje- in vzhodnoevropskih držav. Novo organiziranost je BMW letos poleti vpeljal na Češkem in Slovaškem, prihodnje leto bodo vanjo poleg Slovenije vključili še Romunijo, in Bolgarijo, ostale države pa bodo na vrsti nekoliko kasneje. Skupen obseg prodaje v državah Češka, Slovaška, Poljska, Madžarska, Slovenija, Bolgarija in Romunija danes znaša blizu 10.000 avtomobilov letno. Z začetkom dela v Sloveniji je distribucijska organizacija skupine BMW neposredno zastopana v 39 državah sveta, kjer prodajo 97 odstotkov svojih avtomobilov, za neposreden stik s kupci pa na vseh trgih skrbijo samostojni lokalni trgovci. Nova podružnica bo skrbela za uvoz avtomobilov znamk BMW in Mini, medtem ko bo motorna kolesa še naprej uvažal dosedanji uvoznik Avto Aktiv.