Prostorska umetnina
Citroën razširja enoprostorsko paleto z novim C4 Picassom.
Enoprostorski avtomobili vseh velikosti so še vedno ena najbolj modnih skupin štirikolesnikov in pri francoskem Citroënu imajo z letošnjo jesenjo kar tri. Na ceste namreč prihaja novi C4 picasso, ki je večji od že znane (in uspešne) xsare picasso in manjši od modela C8. Novinec s podpisom slavnega španskega slikarja meri v dolžino 4,59 metra, v prostorni kabini pa je v treh vrstah skupaj sedem sedežev. Prilagajanju prostora so Citroënovi snovalci namenili veliko pozornosti in tako je v C4 picassu mogoče zadnjo sedežno vrsto preprosto pogrezniti v tla, drugo pa zložiti brez odstranjevanja vzglavnikov. V prtljažniku je najmanj 208 litrov prostora, ob zloženi tretji vrsti sedežev 576 litrov, z vsemi zloženimi pa kar 1951 litrov. Ob tem se novi enoprostorec ponaša še z največ steklenimi površinami v tem razredu (skupaj kar do 6,4 kvadratnega metra) in z vrsto tehničnih inovacij, med katerimi so klimatska naprava s štirikratnim ločenim uravnavanjem, inteligentna osvetlitev potniške kabine in prtljažnika, sistem za merjenje razpoložljivega parkirnega prostora in tako naprej. Vozniku olajšuje delo tudi samodejna parkirna zavora, pnevmatsko vzmetena zadnja prema omogoča stalno oddaljenost zadnjega dela vozila od tal, ne glede na težnostno obremenitev, sicer pa je dno prtljažnika s stikalom mogoče tudi znižati.
Motorno paleto sestavljajo 1,8-litrski bencinski štirivaljnik (92 kW/127 KM), močnejši 2,0-litrski motor (105 kW/143 KM) ter dva turbodizelska štirivaljnika, 1,6-litrski (81 kW/110 KM) in 2,0-litrski (101 kW/138 KM). Skupaj s petstopenjskim ročnim, šeststopenjskim robotiziranim, štiristopenjskim samodejnim in prihajajočim šeststopenjskim samodejnim, je na voljo 13 različnih izvedb s štirimi različnimi nivoji opreme. Citroën Slovenija je prve C4 picasso že pripeljal na slovenske ceste, cene se gibljejo od 4,87 do 7,69 milijona tolarjev.