Jogurtna evolucija
Osvežena Kia Sorento z novim močnejšim turbodizelskim motorjem.
Južnokorejska Kia je s svojim terenskim sorentom tudi na stari celini vknjižila velik prodajni uspeh, saj so samo do letos evropski kupci pokupili 110.000 primerkov. Za nadaljevanje zgodbe o uspehu je bilo treba terenca po štirih letih tudi kozmetično in tehnično osvežiti, pri čemer so se oblikovalci omejili na nekaj manjših popravkov, ki pa jih vseeno ni težko opaziti. Elegantni terenec gleda v svet z novimi sprednjimi lučmi, ki imajo pod prosojnim prekrivnim steklom ločene projektorske žaromete in smernike, na maski hladilnika se bohoti več kroma, nekoliko manj opazne pa so preoblikovane zadnje luči in oba odbijača, ki k skupni 4,6-metrski dolžini prispevata dva centimetra. Ob vse to je treba prišteti še nove kolesne obroče, osem karoserijskih barv, različna odtenka zaščitne plastike in nekaj olepšav v notranjosti. V nosu se s prenovo vrti novi 2,5-litrski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva po skupnem vodu in variabilno geometrijo lopatic, ki razvije 125 kW/170 KM (170 KM) oziroma ima petino več moči kot dosedanji motor in s 392 Nm pri 2000 vrtljajih tudi za 14 odstotkov več navora. Moč se na kolesa lahko prenaša s petstopenjskim ročnim kot s samodejnim menjalnikom. Alternativa je že znani 3,3-litrski bencinski šestvaljnik s 177 kilovati (241 KM), ki je na voljo le petstopenjskim samodejnim menjalnikom in pri nas s posebnim naročilom. Sorento ceste in brezpotja premaguje z elektronsko nadzorovanim štirikolesnim pogonom in reduktorjem motorne moči, ki je pri različicah z bogatejšo opremo »oplemeniten« še z možnostjo vključitve stalnega prenosa na vsa štiri kolesa, za doplačilo pa je na voljo še delna zapora zadnjega diferenciala. Slovenski uvoznik KMAG je za osveženega, dobro opremljenega sorenta določil ceno nekaj drobiža manj kot 6,6 milijona tolarjev.