Grobost ni več odlika
Nissan je na avtomobilskem salonu v Parizu razkril svoj novi najmanjši terenski model Qashqai.
Japonski Nissan, ki mu gre avtomobilski posel v okviru naveze z Renaultom dobro od rok, je avtomobilistični sedmi sili tik pred avtomobilskim salonom v Parizu prvič predstavil svoj novi terenski avtomobil za evropski trg, nekaj dni zatem pa je novinec z imenom qashqai doživel še salonsko premiero. Navdih za novega najmanjšega terenca v Nissanovi modelni paleti, je bil koncept z istim imenom, ki so ga predstavili na avtomobilskem salonu v Ženevi 2004. Qashqai bo namenjen kupcem, ki si želijo bolj dinamično obliko, vendar jim ni všeč agresiven in mogočen videz kompaktnih športnih terencev, saj so karoserijske linije nežno zmehčane in tudi višina od tal ni tolikšna, da bi bilo mogoče slutiti terensko namembnost. Zato qashqai bolj sodi v novo modno skupino avtomobilov, ki imajo sicer precej našminkano zunanjost in udobno notranjost, pod kožo pa se skriva terensko naravnano podvozje.
Za oblikovanje so poskrbeli v Nissanovem evropskem oblikovalskem oddelku, razvojni program je vodil Nissanov tehnični center za Evropo v kraju Cranfield v Angliji, z okrepitvami iz Nissanove tehnične baze na Japonskem. Qashqaija bodo izdelovali v Nissanovi tovarni v kraju Sunderland v Angliji. Na voljo bodo štirje motorji, dva bencinska in dva dizelska. Bencinski motor s prostornino 1,6 litra razvije 115 KM in 160 Nm navora, s prostornino 2,0 litra pa 140 KM in 200 Nm. Dizelska motorja s prostorninama 1,5 ter 2,0 litra zagotavljata 106 in 150 KM ter 240 in 320 Nm navora. Proizvodnja se bo začela februarja prihodnje leto, kmalu zatem pa naj bi qashqaija dočakali tudi na slovenskem trgu.