V križišču trčil v kolesarja

Kranj – Konec minulega tedna sta v križišču v Kranju trčila voznik avtomobila in kolesar. Nesrečo je povzročil voznik avtomobila, ki v križišču ni upošteval pravil o prednosti, kar je eden pogostejših razlogov za nesreče, v katerih so udeleženi šibkejši udeleženci. Poleg kolesarjev so v takih okoliščinah največkrat spregledani tudi pešci.

Neupoštevanje pravil o prednosti je bilo na Gorenjskem letos vzrok za vsako deseto prometno nesrečo, vsaka tretja pa je imela za posledico tudi telesno poškodbo. Gre za pravilo, ki je v praksi pogosto spregledano. »Voznike zato opozarjamo, naj pri vožnji v križišču upoštevajo prometno signalizacijo, pravilo desnega in spustijo mimo tiste, ki imajo prednost pred njimi. Ena od pogostejših situacij je, da ob vozišču prednostne ceste poteka tudi kolesarska steza in kolesar na križišču vozi naravnost. Takrat ima kolesar prednost pred tistim vozilom, ki s take prednostne ceste zavija desno in s tem seka pot kolesarju. Enako ima v taki situaciji prednost pešec, ki na prehodu prečka cesto,« pravi višji policijski inšpektor Bojan Kos in dodaja, da pa nima prednosti kolesar, ki do križišča pripelje z neprednostne ceste. Takrat se mora ustaviti in počakati, da odpeljejo mimo vozila, ki vozijo po prednostni cesti, potem pa se prepričati, ali lahko varno nadaljuje pot. Šele nato lahko zapelje na nasprotno stran križišča. Tudi v križiščih, kjer so označene kolesarske steze, ima prednost vozilo, ki vozi po prednostni cesti.

Šport / četrtek, 5. maj 2011 / 07:00

Trampolin ni samo za otroke

Verjetno ste opazili, da pred marsikatero hišo že nekaj poletij stojijo trampolini. Včasih so bile gugalnice osnovna otroška igrača na vrtu, zdaj pa, kot kaže, prevlado prevzema - lahko napišem - še b...

GG Plus / nedelja, 5. julij 2020 / 17:27

Ohraniti želijo soriško narečje

V Sorici in okolici se je po koncu 13. stoletja z naselitvijo podložnikov freisinških škofov iz Tirolske razvilo tudi edinstveno narečje oziroma govor, ki so ga govorili le na tem območju in ga peščic...

Zanimivosti / nedelja, 5. julij 2020 / 17:25

Na vsakem koraku

Resnost razmer glede povečevanja števila okužb z novim koronavirusom tako pri nas kot v sosednjih državah je privedla do ponovne obvezne uporabe zaščitnih mask v zaprtih javnih prostorih, na domala...

Kronika / nedelja, 5. julij 2020 / 17:24

Ceste junija terjale velik davek pri divjadi

Kranj – Gorenjski policisti so v juniju na številko 113 prejeli kar 28 prijav povoženj in trčenj v divjad na cesti, zato pozivajo voznike k večji previdnosti in zmanjšanju hitrosti na mestih, kjer...

Slovenija / nedelja, 5. julij 2020 / 14:49

Profili živil bi olajšali izbiro

V Evropski komisiji se zavzemajo za vzpostavitev profilov živil, ki bi potrošnikom omogočili, da bi v ponudbi različne hrane lažje izbrali bolj zdravo.

GG Plus / nedelja, 5. julij 2020 / 14:49

Izgubljena mesta

»Tropski gozd ima čudno moč. Neskončna zelena goščava zastira pogled, ovira gibanje in daje občutek nemoči; težave in nevarnosti prežijo na vsakem koraku. Toda nezamenljivi vonj po vlagi, bujno ras...