Znova v Ženevo
Po petih letih premora so na ženevskem mednarodnem avtomobilskem salonu znova predstavili najnovejše trende v svetu avtomobilizma.
Letošnji salon, 91. po vrsti, si je po statistiki organizatorjev ogledalo 168 tisoč obiskovalcev, 37 razstavljavcev pa je predstavilo 157 vozil, 23 premiernih predstavitev, od tega 13 svetovnih in deset evropskih.
Kranj, Ženeva – Po petih letih premora, ki je bil posledica epidemije covida-19 in z njo povezanih težav v avtomobilski industriji, je konec februarja in v začetku marca Ženeva znova gostila avtomobilski salon, ki velja za največjega v Evropi in enega največjih na svetu.
Razstavo so prvič organizirali leta 1905, vse odtlej pa Ženeva v času avtosalona postane stičišče najnovejših trendov v avtomobilski industriji, od futurističnih prototipov, predstavitve novih modelov do novih tehnologij in opreme.
Čeprav gre za najprestižnejši sejem v Evropi, ki ga nekoč ni smel izpustiti nobeden od velikih, pa je med proizvajalci, ki so se tokrat predstavili v Švici, evropske barve zastopal le koncern Renault. Volkswagen in Stellantis sta se namreč odločila, da se sejma ne bosta udeležila. Renaultovemu električnemu modelu Scenic je pripadla tudi nagrada za avto leta, sicer pa so letos na sejmu prevladovale kitajske firme, ki jih vse bolj zanima evropski trg.
Letošnji salon, 91. po vrsti, si je sicer po statistiki organizatorjev ogledalo 168 tisoč obiskovalcev, 37 razstavljavcev pa je predstavilo 157 vozil, 23 premiernih predstavitev, od tega 13 svetovnih in deset evropskih.
Znan pa je tudi že termin naslednjega avtosalona v Ženevi. Tokrat nanj ne bo treba čakati pet let. Potekal bo med 17. in 23. februarjem prihodnje leto.