Začel delovati klicni center 114
Ljubljana – V sredo je začel delovati Klicni center za obnovo po poplavah 2023 na telefonski številki 114. Deluje vsak delovni dan med 8. in 16. uro in ob sobotah med 8. in 13. uro, ob morebitnih spremenjenih okoliščinah pa bodo delovni čas lahko tudi prilagodili.
Namen klicnega centra, ki ga vodi Kranjčan Andrej Šter z ministrstva za zunanje in evropske zadeve, je centralizirano podajanje ažurnih, verodostojnih in celovitih informacij o obnovi po avgustovskih poplavah, ki so zajele skoraj dve tretjini Slovenije, ne glede na to, kateri resor je primarno odgovoren za zagotovitev informacije. Kot so sporočili iz vlade, je klicni center namenjen tako obveščanju kot tudi ozaveščanju prebivalcev na prizadetih območjih, predvsem pa pomoči pri reševanju konkretnih situacij.
Že v prvih urah delovanja so prejeli več kot sto klicev, kot je pojasnil Šter, pa so klicatelji največ spraševali o položnicah za elektriko, denarni pomoči, začetku šolskega leta, veliko tudi o sanaciji in osuševanju zgradb. Predsednik vlade Robert Golob je v sredo ob obisku klicnega centra izrazil željo, da se bo ta praksa uporabljala tudi ob morebitnih prihodnjih naravnih nesrečah in da bo številka 114 postala sinonim za pomoč ob naravnih nesrečah, pomoč države vsem tistim, ki jo bodo potrebovali.
Delo v klicnem centru opravljajo uslužbenci ministrstev in vladnih služb, usposabljanja se jih je udeležilo šestdeset, sredstva za delovanje pa bodo zagotovila ministrstva in vladne službe.