Banke in hranilnice krepijo zavedanje glede prevar
Ljubljana – Članice Združenja bank Slovenije so ta teden začele kampanjo ozaveščanja glede tveganj različnih spletnih prevar. Kot pravijo, je cilj kampanje okrepiti zavedanje o kibernetskih tveganjih in spletnih prevarah. Dejstvo namreč je, da za varnost pri spletnem poslovanju lahko največ naredi vsak posameznik sam. S kampanjo želijo utrditi osnovna pravila, med katerimi velja, da nikoli ne posredujemo osebnih podatkov ali gesel za dostop v elektronsko ali spletno banko, da preverimo sumljiva sporočila s svojo banko ali hranilnico, pogosto menjamo geslo ali PIN ... Po poročilu SI-CERT-a med kibernetskimi incidenti sicer že nekaj časa izstopa t. i. ribarjenje. Lani je od skupaj 4123 obravnavanih incidentov predstavljalo tretjino vseh prijav. Skupen znesek škode obravnavanih incidentov lani je v Sloveniji znašal1,45 milijona evrov. Opozarjajo, bodo z uporabo sodobnih tehnologij in umetne inteligence kibernetske prevare postajale še bolj sofisticirane.