Čarobne pesmi in filmska glasba
Lirična sopranistka Maja Triler je minuli petek v Sokolskem domu v Škofji Loki povabila na glasbeno potovanje v skrivnostni vrt čarobnih pesmi.
»Skrivnostni vrt je čaroben prostor, kjer si upamo sanjati o najlepših in dobrih stvareh. Nanaša se na moj glasbeni občutek, interpretacijo pesmi in na stil glasbe, v katerem se najbolj najdem. Ta stil je skrivnosten, drugačen, malce filmski.«
Dvorana Sokolskega doma je bila minuli petek polna. Glasbena in pevska interpretacija lirične sopranistke Maje Triler se je tako dotaknila src obiskovalcev, da so jo ob koncu koncerta nagradili s stoječimi ovacijami. Majo je na klaviaturah spremljal brat Jan Triler, poslušalce so navdušili tudi oče Janez Triler in spremljevalni pevski sestav. »Skrivnostni vrt je čaroben prostor, kjer si upamo sanjati o najlepših in dobrih stvareh. Nanaša se na moj glasbeni občutek, interpretacijo pesmi in na stil glasbe, v katerem se najbolj najdem. Ta stil je skrivnosten, drugačen, malce filmski,« je povedala pevka. Vesela je, da jo njen brat velikokrat spremlja na klaviaturah in da zapoje skupaj z očetom Janezom, ki je član Slovenskega okteta. »Pomembno se mi zdi, da se glasba, ki jo izberem za program na določenem koncertu, najprej dotakne mene. Namen je, da nas ponese v občutke, ki jih ne najdemo v tem svetu nasilja, da nam daje upanje in nas ponese v neko boljšo prihodnost.«
Maja je na petkovem koncertu interpretirala skladbe iz filmov, zazvenele so melodije iz Gospodarja prstanov, Gladiatorja, slišati je bilo zvoke, ki so spominjali na vilinske, čarobne, zapela je tudi tudi nekaj slovenskih in tujih ljudskih pesmi. Zaradi velikega zanimanja bodo koncert v prihodnosti še kje ponovili.
Sicer Maja Triler trenutno na akademiji za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju obiskuje magistrski študij klasičnega petja ter študij pevske pedagogike s poudarkom na učenju otrok in mladih. »Moram priznati, da me je od vedno veselilo peti tako klasiko kot malo bolj popularno glasbo, čeprav to, kar pojem, ni pop. Seveda so vse pesmi pete na klasičen način, vendar to še vedno ni operno petje. Je malce drugačno, a še vedno peto s klasično tehniko,« razmišlja Maja. »Mislim, da je to, da človek lahko združi obe zvrsti glasbe, obogatitev. Ta stil me že od vedno spremlja in zdaj je prišel pravi čas, da ga lahko začnem udejanjati.«