Po spletu največ kupujejo Gorenjci
Ljubljana – Po podatkih, ki jih je včeraj objavil Statistični urad, je v med aprilom 2021 in letošnjim marcem vsaj en spletni nakup opravilo 63 odstotkov prebivalcev. Največji delež spletnih nakupov pa so zabeležili v gorenjski statistični regiji, kjer je 72 odstotkov prebivalcev vsaj enkrat kupovalo na spletu. Na drugi strani je bilo najmanj spletnih nakupov opravljenih v koroški statistični regiji (55 odstotkov). Motivi za spletne nakupe so različni: 82 odstotkov jih je odgovorilo, da so s tem prihranili čas, dobra polovica pa, da denar. Dobra tretjina jih je kupila izdelke oz. storitve, ki pri nas niso na voljo. V prvi četrtini letošnjega leta je na spletu sicer kupovala slaba polovica prebivalcev, največ oblačila, čevlje ter dodatke, v manjši meri pa tudi športno opremo, kozmetiko ali izdelke za sprostitev. Kot še kažejo podatki Sursa, je lani sicer prihodek s spletno prodajo ustvarilo 22 odstotkov podjetij z vsaj desetimi zaposlenimi, njegova skupna vrednost pa se je na letni ravni povečala za 42 odstotkov, na 4,48 milijarde evrov (brez DDV).