Za žirovsko Alpino se zanimajo štirje kupci
Prodajni postopek žirovske Alpine bo predvidoma končan do konca marca, napovedujejo v Družbi za upravljanje terjatev bank (DUTB), ki je avgusta lani začela postopek prodaje stoodstotnega lastniškega deleža in vseh svojih terjatev do družbe Alpina.
Žiri – V DUTB so glede prodajnega postopka ta čas redkobesedni, pojasnili so le, da so novembra lani med prispelimi nezavezujočimi ponudbami izbrali najustreznejše in šest izbranih ponudnikov povabili v naslednji krog. »Izbrani ponudniki ta čas izvajajo skrbne preglede vseh lokacij družbe, na podlagi teh pregledov pa bodo nato lahko oddali zavezujoče ponudbe.« Drugih informacij o ponudnikih ne morejo razkrivati, so še dodali, saj gre za občutljivo informacijo, razkritje katere lahko vpliva na uspešnost prodajnega postopka.
Kljub temu so se v javnosti pojavile neuradne informacije, da naj bi skrbne preglede opravljali le štirje ponudniki, saj naj bi dva medtem že izstopila iz postopka prodaje. Po navedbah časnika Dnevnik naj bi se za nakup Alpine med drugim zanimala begunjski Elan in multinacionalka Head, poleg njiju pa še češka družba K & H in skupina slovenskih vlagateljev. Po napovedih DUTB bo prodajni postopek predvidoma zaključen do konca prvega četrtletja letos.
Konkretnih številk glede lanskih poslovnih rezultatov ne razkrivajo, a so pri DUTB pojasnili, da se poslovanje izboljšuje in pričakujejo bistveno boljše poslovne rezultate kot leto prej.
Kot so navedli v Alpini, so lani dosegli za dvajset odstotkov večje prihodke kot v letu prej. Direktor Alpine Harij Bogataj je sicer lani jeseni razkril, da so bila naročila na področju teka na smučeh rekordna, v celotnem letu pa naj bi po njegovih takratnih ocenah ustvarili 43 milijonov evrov prihodkov. Kot so razložili v Alpini, je lanski rezultat odraz aktivne odprodaje zalog, prodaje na področju športa, kjer prevladuje predvsem obutev za tek na smučeh in pohodništvo, ter nižanja stroškov, kar je zagotovilo ugoden denarni tok in s tem likvidnost podjetja, ki lani ni potrebovalo dodatnega financiranja. »V prihajajočem letu bomo svoje moči usmerili v nadaljevanje iskanja stroškovno ugodne proizvodnje, dobro oskrbovanje svojih proizvodnih enot ter pravočasno in kakovostno oskrbo kupcev, razvoj novih produktov in iskanje novih trgov.« Ob tem so še dodali, da si želijo strateškega kupca, ki bo videl potencial v celotni Alpini in jim pomagal pri nadaljnjem utrjevanju prepoznavnosti blagovne znamke.