Visoka obletnica Merkurja
Merkur letos praznuje 125. obletnico ustanovitve.
Spletna prodaja je leta 2019 predstavljala dva odstotka celotne prodaje Merkurja, lani se je delež povečal na 4,2, letos pa znaša že 5,9 odstotka.
Naklo – Letos mineva 125 let, odkar je trgovec in industrialec Peter Majdič v Celju ustanovil Merkur veleželeznino. Podjetje je v svoji zgodovini prešlo številna obdobja, eno najtežjih leta 2008, ko je pristalo v stečaju. Temu sta sledila rešitev zdravega jedra in nov zagon. Družbo s sedežem v Naklem danes vodi generalni direktor Blaž Pesjak, ki je ob jubileju dejal, da še vedno sledijo načelom ustanovitelja Petra Majdiča in ostajajo osredotočeni na kupce.
Zadnje obdobje epidemije covida-19 jih je usmerilo tudi na področje spletne prodaje, ki so ga v tem času okrepili. Prepričani so namreč, da je prihodnost v trgovini na strani tistih, ki bodo znali povezati prednosti fizičnih trgovin s spletnim nastopom.
Kot pojasnjuje Blaž Pesjak, je spletna prodaja leta 2019 predstavljala dva odstotka celotne prodaje Merkurja, lani se je delež povečal na 4,2, letos pa znaša že 5,9 odstotka. Število obiskovalcev spletne strani je v prvih desetih mesecih leta v primerjavi z istim obdobjem lani zraslo za pet odstotkov, spletna prodaja se je povečala za trideset odstotkov, beležijo pa tudi petdeset odstotkov več naročil kot v lanskem letu. Najbolje se po spletu prodajajo izdelki bele tehnike ter oddelkov Gradnja in vrt ter Prosti čas.
Spletno mesto ni razumljeno le kot prodajni kanal, temveč kot platforma, ki na enem mestu združuje koristne nasvete in druge informacije. Kot pravijo, se po obiskanosti lahko primerja z najbolj obiskanimi spletnimi mesti slovenskih medijev, saj na mesec dosega več kot šeststo tisoč obiskov.
Tudi načrti družbe v prihodnje so povezani z izboljševanjem prodajne izkušnje, kar vključuje tudi prenove in osvežitve prodajnih mest. Letos so prenovili prodajni center na Ptuju, trenutno pa poteka prenova oddelka Naredi sam na Primskovem, kjer v začetku prihodnjega leta načrtujejo še oddelek za dom. V Murski Soboti pa bodo konec novembra odprli t. i. outlet oddelek.
Kot pravi Blaž Pesjak, že nekaj let stopajo po poti trajnosti in se želijo pozicionirati kot blagovna znamka, ki bo v prihodnjem desetletju v največji meri prispevala k zaznamovanju celovite energetske transformacije družbe. Nadaljujejo energetske prenove trgovin. Letos so postavili novi sončni elektrarni na strehah trgovskih centrov v Mariboru in Murski Soboti, na Primskovem so vgradili deset hranilnikov, v vozni park pa dodali več električnih vozil.