Še en naj dan v Predosljah
V Predosljah je pretekli konec tedna potekal štiridnevni festival Naaaj dan, ki je tradicionalno ponudil pester glasbeni nabor in razgibana doživetja za najmlajše obiskovalce. Tokrat so podelili tudi priznanja v okviru blagovne znamke Predoslje 100% lokalno.
Dvanajsti festival Naaaj dan, ki ga v medsebojnem sodelovanju organizirajo lokalna društva iz vasi Predoslje, Suha in Britof, je v štirih dneh privabil okoli pet tisoč obiskovalcev. »Žal jih je bilo tokrat nekoliko manj, kot smo vajeni, kar je verjetno posledica vseh koronskih ukrepov in tudi slabšega vremena, ki pa je že tradicionalno naš spremljevalec. Kljub vsemu smo zadovoljni, da je naš kraj ponovno zaživel in smo pred novim šolskim letom ponudili še en zabave bogat konec tedna, ki je obenem tudi izobraževalno naravnan,« je pojasnil glavni organizator Gašper Žbogar, predsednik Krajevne skupnosti Predoslje.
Prvi koncertni dan so nastopili Kvatropirci & band ter duo Bečo & Nejc. V petek je premierno v Predosljah koncertirala Siddharta, ki je privabila največ glasbe željnih obiskovalcev. V soboto zvečer so za glasbeno poslastico poskrbeli Miran Rudan in Novi Design ter Dejan dogaja band. V nedeljo, na družinski dan s predstavitvijo domačih obrti, pa so obiskovalce zabavali Zvita feltna in Vili Resnik & band.
Dogajanje je bilo zaradi aktualnih razmer okrnjeno v nedeljo na družinski dan. »Zmanjšali in prilagodili smo zabaviščni park, ni bilo gasilskega tekmovanja niti ognjemeta,« je povedal Žbogar. Otroci so vseeno uživali na risarskih delavnicah, animacijah in na napihljivih gradovih, predvsem pa jih je pritegnil prikaz gasilskoreševalne vaje, kjer je bil predstavljen potek reševanja po eksploziji plina. Sodelovali so gasilci domačih prostovoljnih gasilskih društev, Gasilsko reševalna služba Kranj, kranjski policisti in vodniki psov.
V sklopu festivala Naaaj dan so podelili tudi priznanja v okviru blagovne znamke Predoslje 100% lokalno. »Z razvojem lokalne blagovne znamke na področju kulinarike, domače obrti, kulture in rekreacije želimo izoblikovali podobo kraja, ki bo prepoznavna in konkurenčna na turističnem trgu. Z dosedanjim delom smo že dokazali, da vse to znamo, zato pod skupno blagovno znamko Predoslje 100% lokalno svoje prizadevanje še dodatno utrjujemo,« je pojasnil Žbogar.
Priznanja v obliki hišne številke so tokrat prejeli kmetija Odems, Gostilna Krištof, Mesarija Hribar, kmetija Štirn, čokoladnica in slaščičarna Mama Paula in kmetija Ažman.