Nižji dobiček in premijska rast

Skupina Triglav je lani ustvarila za desetino manj dobička kot leto prej, a je že šesto leto zapored povečala obseg poslovanja.

Spremembe, ki jih je povzročila epidemija, so pospešile digitalno preobrazbo poslovanja. V Skupini so okrepili digitalne prodajno-komunikacijske in distribucijske kanale in orodja ter povečali digitalno prisotnost.

Kranj – »Skupina Triglav je lani izkazala odpornost na izredno zahtevne razmere poslovanja, ohranila finančno moč in dokazala zmožnost učinkovitega prilagajanja spremembam,« je ob predstavitvi lanskih rezultatov poslovanja dejal Andrej Slapar, predsednik uprave Zavarovalnice Triglav, in dodal, da se poslovanje tudi letos zaradi neznanih razsežnosti epidemije novega koronavirusa nadaljuje v negotovem in zahtevnem poslovnem okolju.

Po nerevidiranih podatkih je Skupina lani dosegla 90,9 milijona evrov dobička pred obdavčitvijo, kar je bilo desetino manj kot leto prej. Na rezultat so vplivale neugodne razmere na finančnih trgih in nadaljnje zniževanje obrestnih prihodkov, povečanje odhodkov pri zavarovanjih z zajamčenim donosom, manj ugodno množično škodo dogajanje in povišanje zavarovalno-tehničnih rezervacij zaradi aktualnih poslovnih razmer. Bilančni dobiček za leto 2019, o katerem naj bi delničarji odločali lani, je skladno s stališči zavarovalnega regulatorja ostal nerazporejen, vendar v Skupini dividendne politike niso spremenili, tako da bodo ob normalizaciji razmer delničarjem spet lahko izplačali dividende.

Skupina je že šesto leto zapored povečala obseg zavarovalne premije, lani jo je povišala še za štiri odstotke, na 1,23 milijarde evrov. Na slovenskem trgu, ki je njen največji trg, je tržni delež povečala za 0,4 odstotne točke, na 36,5 odstotka. Premijsko rast je dosegla na večini zavarovalnih trgov, na slovenskem trgu je bila rast triodstotna, na trgih zunaj Slovenije pa štiriodstotna. Pri premoženjskih zavarovanjih je v primerjavi z letom prej zbrala štiri odstotke več premije, pri zdravstvenih enajst odstotkov več, pri življenjskih in pokojninskih zavarovanjih pa je ostala na ravni predlanskega leta. Skupni obseg obračunanih škod je bil tri odstotke manjši kot leto prej, sicer pa so na škodni del poslovanja poleg neurja s točo na treh trgih in potresa na Hrvaškem vplivale tudi razmere, ki so nastale zaradi pandemije covida-19.

Skupina je tudi pomembna upravljavka premoženja. Lani je upravljala skoraj tri milijarde evrov lastnega zavarovalnega portfelja – šest odstotkov več kot leto prej, in več kot 1,15 milijarde evrov premoženja strank v vzajemnih skladih in v individualnem upravljanju – pet odstotkov več kot predlani.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / petek, 26. december 2014 / 19:12

Volitve bodo ponovili

V štirih kranjskih krajevnih skupnostih niso izvolili vseh članov sveta, zato naj bi volitve ponovili 11. januarja, s čimer pa se svetniki niso strinjali.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / torek, 5. december 2006 / 06:00

Ujeti svet Tinkare Kovač

Tradicionalni koncert in predstavitev nove plošče

Prosti čas / torek, 5. december 2006 / 06:00

Spoznajmo Slovenijo

Vsako jesen organizirajo tradicionalni VIP turistični rally. Tokrat je potekal po nenavadnih poteh v čudovite predele Zasavja in Savinjske doline. Cosmobejba pa je posebna bejba, ki predstavlja del vs...

Prosti čas / torek, 5. december 2006 / 06:00

Nissanovo sodelovanje z Yahoo! Music

Nissan in Yahoo! Inc. sta začela s programom Nissan Live Sets on Yahoo! Music, s pomočjo katerega je na spletu možno ustvariti mesto za predvajanje glasbe v živo in dvakrat mesečno mog...

Prosti čas / torek, 5. december 2006 / 06:00

Prihajajo avtomobilski zmaji

Kitajski avtomobilski proizvajalci vse bolj glasno trkajo na vrata trgov na stari celini.

Prosti čas / torek, 5. december 2006 / 06:00

Dizelski by-pass

Test: Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi Evolution