Za zdravo prehrano na delu in doma
Podjetje Rast Tim pod blagovno znamko e-Branjevka s sadjem in zelenjavo oskrbuje podjetja in tudi gospodinjstva po Sloveniji.
Rast Tim oskrbuje več kot 250 podjetij in posledično poskrbi za zdravo prehrano dvajset tisoč zaposlenih.
Vesca – Vse več podjetji tudi v okviru promocije zdravja na delovnem mestu svojim zaposlenim nudi sadje in zelenjavo, s čimer spodbujajo dobro počutje svojih delavcev. V teh podjetjih je e-Branjevka uveljavljena znamka, za katero stoji družinsko podjetje Rast Tim.
Ideja za oskrbo podjetij in gospodinjstev s svežim sadjem in zelenjavo se je pred desetimi leti porodila bratoma Tadeju in Gregorju. »Takrat sem bil še študent podjetništva in sem si rekel, če že študiram v tej smeri, bi bilo dobro, da se s podjetništvom tudi začnem ukvarjati. Kar sem se dopoldne učil na faksu, smo popoldne tudi že udejanjali v praksi,« se začetkov spominja Tadej.
Oba z Gregorjem sta veliko časa preživela na babičini kmetiji na Dolenjskem, in ker so pred desetletjem razmah doživljale spletne trgovine, sta se odločila za spletno prodajo svežega sadja in zelenjave.
Že zgodaj v razvoju podjetja so se osredotočili na prodajo podjetjem, ki jim naročila dostavljajo z lastnim prevozom, v lično izdelanih gajbicah – ki jih izdela Gregor, ki je po poklicu tesar. Danes oskrbujejo več kot 250 podjetij in posledično poskrbijo za zdravo prehrano dvajset tisoč zaposlenih.
Kot pravi Tadej, so se pred desetimi leti za njihove storitve v večji meri odločala podjetja s tujim vodstvom, saj so bile tovrstne storitve v tujini bolj znane, danes pa se je zavedanje o pomenu zdravja delavcev pri nas precej razširilo. Sadje in zelenjavo tako dostavljajo podjetjem najrazličnejših panog in velikosti, od le nekaj zaposlenih pa do sistemov s 1700 delavci. Med drugim denimo tudi v Kolektor in Domel.
V delo je vpeta cela družina, vključno s Tadejevimi in Gregorjevimi starši. Prav zaradi možnosti širjenja podjetja se je družina pred sedmimi leti iz Ljubljane preselila v Vesco pri Vodicah, kjer so ravno v začetku letošnjega leta skladiščne prostore že drugič povečali.
Nekaj sezonskega sadja in zelenjave pridelajo sami, predvsem jagode, maline, paradižnik in papriko, preostanek pa jim zagotavljajo dobavitelji, vključno z lokalnimi kmetijami. Tako so vsa jabolka slovenskega izvora, mandarine, ki so v tem času še posebej aktualne, pa denimo pripeljejo iz doline Neretve. Skupno pa približno 35 odstotkov predstavlja domače sadje, preostanek pa uvozijo.
Podjetje je v minulih letih ves čas raslo in se razvijalo. Če so prevoze začeli z enim dostavnim vozilom, jih imajo danes šest. Tako kot številna druga podjetja pa je tudi Rast Tim prizadela epidemija covida-19. Pred korono so šteli 11 zaposlenih, zaradi epidemije pa jih je trenutno osem. Tudi prihodki od prodaje, ki so se v zadnjih letih povečevali, bodo letos ostali na ravni lanskega leta, kar glede na razmere sicer ni tako slabo, ocenjuje Tadej Grm.
Že dlje časa se spogledujejo z idejo, da bi s prodajo poskusili tudi v Avstriji in Nemčiji, a jim je tudi to preprečila epidemija. Načrtov pa nikakor niso opustili. »Če lahko oskrbujemo velika slovenska podjetja, ne vidim razloga, da tega ne bi mogli uspešno početi tudi čez mejo,« je prepričan sogovornik.