Letošnja blejska novost: iskren nasmeh
S srečanjem na temo prihodnosti turizma, ki so ga v ponedeljek gostili v ponovno odprtem hotelu Bled Rose, so želeli spodbuditi in opogumiti tudi druge blejske hotelirje, da s skupnimi močmi odprejo svoja vrata in ustvarijo podlago za ponovni zagon turizma.
Bled – Prihodnost turizma po epidemiji covida-19 je bila v središču srečanja, ki so ga v ponedeljek pripravili v hotelu Bled Rose, ki je prvi večji hotel na Bledu, ki je spet odprl svoja vrata. Konec meseca se odpira še prenovljeni Park hotel, nato pa postopoma še preostali. Čeprav je na srečanju prevladoval optimizem, pa se turistični delavci zavedajo, da so časi težki, zato so tovrstnih izmenjav izkušenj še bolj veseli, je poudaril lastnik hotela in prokurist Otmar Zorn ter zagotovil, da Bled lahko ponudi veliko več kot zgolj sprehod po promenadi in blejsko »kremšnito«. »Škoda bi bilo, da tega ne bi spoznali.«
Tudi direktor Turistično gostinske zbornice Slovenije Fedja Pobegajlo je poudaril, da bo za Bled kot destinacijo letos izziv prepričati tudi slovenske goste, ki na Bled gledajo kot na cilj za enodnevni izlet, da en dan za Bled ni dovolj, saj ponujajo ogromno različnih vsebin za kakovostno preživljanje prostega časa. Predsednik Združenja hotelirjev Slovenije Gregor Jamnik se zaveda, da bo letošnje leto za turizem težko leto, ko večinoma ne bodo videli dobička, a bo leto treba preživeti. »Očitajo nam sicer, da smo minula leta dobičke basali v žepe, a smo veliko denarja vlagali v prenovo, kakovost, inovacije,« je poudaril in dodal, da je to tudi pot za izhod iz te krize. »Bodimo optimistični, meje se odpirajo, upajmo, da se bo počasi vse normaliziralo,« je končal optimistično in ob tem dodal, da imamo v primerjavi z drugimi državami privilegij, da živimo v eni najvarnejših držav, tudi glede bolezni covid-19. »To sporočilo moramo prenesti tudi v svet.« Po prepričanju državnega sekretarja na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Simona Zajca se ni treba bati, da turizem ne bi postal še močnejši. Verjame v uspešnost butičnega, zdravega, zelenega turizma, s katerim se ponaša Slovenija. Kot je obljubil, se bodo na ministrstvu obenem nadvse potrudili, da bodo turističnemu gospodarstvu pomagali pri izhodu iz krize.
Kot opaža direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj, se gostje že počasi vračajo na Bled. »Meje so se šele začele odpirati, tako da je blejski turizem ta čas v primerjavi z lani na približno dvajsetih odstotkih. Vendar je to še vedno dobro. To je obet dobre sezone.« Glede na napovedi namreč po 15. juliju pričakuje že bistveno višje številke. Na Bledu imajo po njegovih besedah veliko kakovostne ponudbe in že lani so zastavili prave temelje, to je trajnostni turizem in lokalni izbor. »Tako Bled kot Slovenija v celoti sta ustvarjena za te čase, ko so pomembni narava, čistoča in zdravje. Kar je letošnje leto prineslo novega, pa je nasmeh – iskreno smo veseli vsakega gosta,« je poudaril in dodal, da če so se v preteklih letih ukvarjali z že premnožičnim turizmom, to lahko pomeni neke vrste ponovno rojstvo, ki ustvarja večjo povezanost med gosti in domačini. »Potem smo vsi zadovoljni.«