Predsednik Borut Pahor je v četrtek, 11. junija, priznanje jabolko navdiha izročil vodji klicnega centra prof. dr. Mojci Matičič. / Foto: Nebojša Tejić, STA

Jabolko navdiha klicnemu centru

Za prispevek h kar se da normalnemu življenju v težkem času spopadanja z epidemijo covida-19 je predsednik Borut Pahor podelil priznanje jabolko navdiha vladnemu klicnemu centru za informacije o novem koronavirusu. V klicni center so med epidemijo prejeli več kot petdeset tisoč klicev.

Klicni center svoje delo zaključuje v petek, 12. junija.

Ljubljana – Klicni center je začel delovati 9. marca kot pomoč prebivalcem pri iskanju zanesljivih informacij v zvezi z novim koronavirusom. Vzpostavil ga je Urad vlade za komuniciranje v sodelovanju z ministrstvom za zdravje, NIJZ, Infekcijsko kliniko UKC Ljubljana in ministrstvom za javno upravo. Do zdaj je klicni center prejel več kot petdeset tisoč klicev. Na klice so pod mentorstvom strokovnjakov odgovarjali študenti višjih letnikov Medicinske fakultete Univerze v Ljubljani. V tem času jih je sodelovalo skupaj 66, saj so kljub delu v klicnem centru morali nadaljevati študij. Pri obojem so bili uspešni in nekaj študentov je v času epidemije tudi diplomiralo.

Glavni cilj vseh sodelujočih v klicnem centru je bil vsakemu klicatelju zagotoviti pravi odgovor na razumljiv način. Za ažurne in strokovne informacije je skrbela ekipa svetovalcev iz različnih institucij in z različnih strokovnih področij. Na začetku so bila vprašanja povezana pretežno z dilemami glede simptomov morebitne okužbe in ravnanja v primeru bolezni covid-19. Vsebina vprašanj pa se je hitro razširila na navodila glede možnosti gibanja, ko so bile zaprte meje občin, glede ukrepov pomoči, delovne zakonodaje v času epidemije, mnogi so se na klicni center obračali za smernice, kako ravnati ob ponovnem odprtju trgovin in restavracij ter kakšna zaščitna oprema je zanje predvidena. Največ vprašanj se je nanašalo na prehajanje mej in morebitno odrejanje karantene ter priporočila glede nošenja mask. Klicni center je nudil tudi psihološko pomoč v zahtevnejših primerih, saj je bil v centru vedno prisoten tudi specializant psihiatrije z Univerzitetne psihiatrične klinike Ljubljana.

Vodja klicnega centra prof. dr. Mojca Matičič z Infekcijske klinike UKC Ljubljana je ob prejemu nagrade poudarila, da je izjemno ponosna na svoje študente, ki so bili ljudem pripravljeni nesebično pomagati. Zato je to jabolko navdiha namenjeno tudi njim.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Edicije / torek, 12. junij 2012 / 07:00

Ločanka

Ločanka, 12. junij 2012, št. 5

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 13. januar 2014 / 16:18

Mami, mi kupiš nove superge? (1)

Nataša je bila ena v množici tistih, ki so lani izgubili službo. Delala je v podjetju, o katerem se ni toliko govorilo, vsi pa so vedeli, da imajo vodilni nemalo masla na glavi, kradli so...

Gospodarstvo / ponedeljek, 13. januar 2014 / 16:01

Zahtevajo ustavno presojo zakona

Vse več je zahtev za oceno ustavnosti zakona o davku na nepremičnine, ki velja od 1. januarja dalje.

Gorenja vas-Poljane / ponedeljek, 13. januar 2014 / 15:58

Znova rekorden proračun

Gorenjevaško-poljanski svetniki so potrdili 14,96-milijonski proračun. Kar 3,6 milijona evrov gre na račun evropske pomoči.

Bohinj / ponedeljek, 13. januar 2014 / 15:54

Davčne olajšave ali izstop iz parka

V Bohinju so pripravili problemsko konferenco s simbolnim naslovom Ali bo Bohinj “in” ali bo “hin”, kjer so predstavnikom države znova predstavili svoje težave in zahteve.

GG Plus / ponedeljek, 13. januar 2014 / 15:49

Neža nima enakih možnosti

Za Nežo Kržišnik, dvajsetletno invalidno študentko od Sv. Andreja pri Škofji Loki, se starši že od začetka njenega študija borijo, da bi bila pri prevozu v enakem položaju kot zdravi vrstniki.