Gorenjsko želijo bolj povezati
To je eden od načrtov Regionalne razvojne agencije Gorenjske – BSC Kranj, ki jo bo tudi v naslednjih štirih letih vodil dosedanji direktor Rok Šimenc.
Rok Šimenc: »Doseči želimo tudi, da bo Gorenjska odprta v svet – skozi prepoznavnost regije, mednarodno sodelovanje ter morda tudi skozi graditev svoje regijske blagovne znamke.«
Kranj – Ko je vodenje Regionalne razvojne agencije Gorenjske – BSC Kranj pred štirimi leti prevezel Rok Šimenc, je ta imela ob polletju 370 tisoč evrov izgube, odnosi med zaposlenimi pa so bili močno skrhani. S številnimi novimi projekti se je poslovanje začelo izboljševati. Tako so lani ustvarili okoli dva milijona evrov prihodkov, leto pa so končali z dobičkom petdeset tisoč evrov.
»Družba BSC Kranj trenutno dobro posluje, saj je v regiji pripravila razvojne programe, ki jih uresničuje ter uspešno pridobiva lokalne, regionalne, nacionalne in evropske projekte. Družba je organizacijsko urejena in finančno stabilna. Prav tako je v zadnjih letih zgradila dober odnos z lokalnimi skupnostmi in drugimi deležniki v regiji,« pravi direktor Rok Šimenc, ki je pred kratkim ponovno dobil zaupanje za vodenje tudi v naslednjih štirih letih.
»Kljub dobrim rezultatom so še vedno možnosti za izboljšave. Te vidim predvsem v še večji povezanosti z občinami in drugimi institucijami, to pa predvsem pri izdelavi razvojnih in izvedbenih dokumentov. Več sodelovanja bo potrebnega tudi pri kreiranju prijav na razpise. Prav tako je treba BSC Kranj bolj povezati z drugimi razvojnimi institucijami v regiji in zunaj nje,« pravi Rok Šimenc in dodaja, da je družba v zadnjih letih poslovala v organizacijski strukturi razdeljeno na pet enot: podjetništvo, turizem, podeželje, okolje in prostor ter človeški viri. »Menim, da je organizacijska struktura dobra in je treba programsko obdobje do konca leta 2020 tako tudi zaključiti. Vzporedno pa je treba z novimi trendi začeti postavljati novo organizacijsko strukturo, ki bo bolj prepletena in v skladu z evropskimi trendi in usmeritvami,« tudi pravi Šimenc in dodaja, da bodo še naprej skrbeli, da se bo Gorenjska bolj povezovala.
»Doseči želimo tudi, da bo Gorenjska odprta v svet – skozi prepoznavnost regije, mednarodno sodelovanje ter morda tudi skozi graditev svoje regijske blagovne znamke,« pravi Šimec in dodaja, da bo tudi zato v dveh letih treba družbo ponovno reorganizirati in jo postaviti na nove temelje, ki zahtevajo še več domačega in mednarodnega sodelovanja.
»Prav tako bo po letu 2020 treba poskrbeti za finančno stabilnost družbe, saj se zahodni Sloveniji kot razvitejšemu delu naše države obeta bistveno manj evropskih razvojnih sredstev. Zato bo treba vsebino delovanja družbe razdeliti na tretjine, ki bodo zagotavljale vire za uspešno poslovanje. Del družbe naj bi se ukvarjal z lokalnimi, regionalnimi in nacionalnimi projekti, del z mednarodnimi projekti, del pa s tržno dejavnostjo na področju poslovnega svetovanja, priprave razpisov za gospodarstvo, izdelavo izvedbenih dokumentov za občine, zavode, investitorje in podobno,« še dodaja direktor Rok Šimenc.