Iščejo strateškega partnerja
V Adrii Airways se dogovarjajo o strateškem partnerstvu z več potencialnimi interesenti, s katerimi konkretno, pa v vodstvu podjetja še niso pojasnili.
Zgornji Brnik – Po številnih težavah Adrie Airways, ki so v zadnjih tednih precej odmevale v slovenski javnosti in medijih, se je odzvalo tudi vodstvo podjetja in včeraj sklicalo novinarsko konferenco. Kot je povedal direktor družbe Holger Kowarsch, pospešeno iščejo strateškega partnerja. »Smo v pogovorih z več potencialnimi strateškimi partnerji, ki ga Adria nujno potrebuje. Za zdaj še ne morem povedati, s kom se dogovarjamo, a zagotavljam, da bomo sporočili vse potrebne informacije, takoj ko bo to možno,« je povedal prvi mož letalskega prevoznika in poudaril, da Adriinih petsto zaposlenih skupaj z vodstvom podjetja dela vse, kar je v njihovi moči, za dobrobit družbe in udobje potnikov.
Na novinarsko vprašanje, ali ima 4K Invest potreben denar za dokapitalizacijo podjetja, je Kowarsch sicer odgovoril, da je menedžer Adrie in da je to vprašanje za lastnika. Prav tako vodstvo podjetja ni želelo komentirati lanskoletnih bilanc, ki še niso revidirane. »Letno poročilo je še v izdelavi in bo objavljeno do konca avgusta. Tako kot vsako leto pa pričakujemo mnenje brez pridržka,« je povedal vodja financ Jožef Režek in pojasnil, da Adria nima nobenih odprtih obveznosti do države iz naslova prispevkov od plač, prav tako zgledno posluje tudi s poslovnimi partnerji, s katerimi ima odprte le določene dogovorjene obveznosti.
V vodstvu podjetja so se dotaknili tudi težav, s katerimi se podjetje sooča v zadnjem času. Pojasnjujejo, da so do konca maja več kot osemdeset odstotkov vseh letov zaključili v skladu s planom, torej brez oziroma z največ 15-minutno zamudo, v prvi polovici leta pa so odpovedali 2,4 odstotka letov, kar je po besedah Kowarscha preveč, a vendarle ne tako slabo, kot se včasih želi prikazati, saj do zamud prihaja pri vseh letalskih prevoznikih, razlogi za to pa so različni.
Kot je povedal vodja operative Tadej Notersberg, je do zamud prihajalo zaradi zasedenosti slovenskega in evropskega zračnega prometa, s čimer se soočajo vsi prevozniki, neugodnih vremenskih razmer in internih razlogov podjetja. Med slednje pripisujejo planirana vzdrževanja letal, ki so se nepričakovano zavlekla, a naj bi težavo v kratkem rešili, saj imajo na vzdrževanju le še eno letalo. Eden od razlogov je tudi pomanjkanje posadk pilotov in kabinskega osebja. »Tudi to situacijo uspešno rešujemo. V zadnjem letu je Adria zaposlila več kot petdeset pilotov in več kot sedemdeset članov kabinskega osebja, kar zahteva določeno usposabljanje in čas. Predvidevamo, da bomo situacijo v celoti rešili do konca julija ali v prvi polovici avgusta,« pravi Notersberg. Ob tem zanikajo navedbe, da naj bi se soočali z odpovedmi pilotov. Kot pravijo, so letos odšli štirje piloti, od tega dva v pokoj, dva pa sta delo poiskala drugje.
Ena od pomanjkljivosti, ki jo priznavajo, je da potnikom niso dovolj dosegljivi, zato so v zadnjem času zaposlili šest ljudi v klicnem centru. Prav tako so lani zaznali porast pritožb in prispevkov, zaradi česar so pri reševanju v zaostanku, a bodo s petimi novimi zaposlenimi rešili tudi te težave, kot je pojasnila Zala Letnar, zadolžena za stike s potniki, pa bodo vsi potniki prejeli odgovore.
»Težav se zavedamo in se zanje potnikom tudi opravičujemo. Naredili bomo vse, da bodo potniki zadovoljni,« je še dejal Kowarsch.