Združujeta mlade podjetnike
Tržičanka Nina Knep in Kranjčanka Nika Škrjanec sta pred letom in pol z namenom spletnega ustvarjanja in podjetniškega povezovanja ustanovili spletno mesto Fletno Podjetno.
Ustanoviteljici spletnega mesta Fletno Podjetno Nina Knep in Nika Škrjanec pripravljata že tretji tovrstni podjetniški dogodek, ki pa bo januarja prihodnje leto.
Šenčur – Spletno mesto Fletno Podjetno združuje podjetnice in podjetnike, ki želijo deliti svoje znanje in izkušnje. Novembra letos sta Nina Knep in Nika Škrjanec začeli tudi s sklopom podjetniških dogodkov, kjer mladi predstavijo primere dobre prakse, poslovno pot, izzive, s katerimi se srečujejo, in uspehe. »Nekomu, ki razmišlja o podjetništvu ali je že v podjetniških vodah, je na oseben in neposreden način najlažje približati podjetniške vsebine, ga spodbuditi ali mu odgovoriti na vprašanja,« pove Nina Knep in poudari: »Podjetništvo je danes v domeni mladih, ki že v rosnih letih lahko postanejo enakovredni in uspešni podjetniki.« Idejni vodji portala Fletno Podjetno želita dokazati, da dobra poslovna ideja, entuziazem in želja po uspehu lahko privedejo do dobičkonosnega posla. »Dejstvo je, da lahko živiš od nečesa, kar ti je ljubo in v čemer uživaš. Vseeno se je treba zavedati, da podjetništvo ni pravljica, potrebna sta čas in potrpljenje, biti moraš pripravljen na nepričakovane zaplete, a na koncu si nagrajen in upravičeno ponosen, ko se pohvališ s produktom, ki si ga ustvaril sam.«
V tem mesecu sta v poslovnem centru Cubis organizirali drugi podjetniški dogodek, na katerem so tri mlade podjetnice s tremi različnimi zgodbami pojasnile, kako služiti z lastno idejo. Nino Štefe, Anjo Korenč in Kristino Smodila povezujejo socialna omrežja. Na teh omrežjih gradijo svoj posel, oglašujejo, širijo prepoznavnost in komunicirajo s strankami. Nina Štefe je letos marca celo pustila službo za nedoločen čas, se posvetila poslu in svoji blagovni znamki, ki v celoti temelji na socialnem omrežju. »Na spletu ni bilo mesta, kjer bi lahko shranjevali spomine in objavljali slike trenutkov, ko si vzamemo čas za kavo, zato sem ga ustanovila na socialnih omrežjih, od katerih danes dejansko živim in služim,« pojasni Štefetova. Novega projekta se je pred kratkim nekoliko drugače lotila Anja Korenč. »Najprej sem razvila idejo o blagovni znamki in o tem, kaj bo predstavljala, nato sem poiskala primeren produkt. Zelo pomembno je tudi vedeti, kdo so potencialni kupci. Na podlagi tega zasnuješ marketinško kampanjo, pri kateri imajo socialna omrežja v sodobnem času veliko, če ne ključno vlogo,« je povedala. Kristina Smodila je na samostojno podjetniško pot stopila pred 13 leti. Pravi, da je bilo tedaj mladim podjetnikom mnogo težje, ker družbena omrežja še niso bila toliko razvita, da bi lahko koristila podjetništvu. »Več truda in denarja si moral vložiti za prepoznavnost. Danes so omrežja podjetništvo poenostavila, postala so pomemben del oglaševanja vizualnih produktov, obenem pa ponudila tudi veliko raznolikih možnosti poslovnega uspeha in zaslužka.«
Ustanoviteljici spletnega mesta Fletno Podjetno Nina Knep in Nika Škrjanec pripravljata že tretji tovrstni podjetniški dogodek, ki bo januarja prihodnje leto.