Pogačar še med hokejisti
Potem ko se kljub številnim pozivom ni našel protikandidat, se je Anže Pogačar, dosedanji predsednik Hokejsko drsalnega društva Jesenice, odločil, da s pomočjo Boštjana Noča, predsednika čebelarske zveze, na mestu podpredsednika nadaljuje ponovni vzpon jeseniškega hokeja.
Jesenice – Minuli četrtek se je nadaljeval aprila prekinjeni občni zbor, na katerem so člani Hokejsko drsalnega društva Jesenice za predsednika soglasno izvolili dosedanjega predsednika Anžeta Pogačarja. Ta se je konec minule sezone odločil, da dela ne bo nadaljeval, a si je po premisleku in kot je dejal tudi zaradi pozitivnih pobud in pozivov, naj delo nadaljuje, premislil in se odločil, da zagrize v nadaljevanje hokejske zgodbe na Jesenicah. V vodstvu pa se mu je pridružil še podpredsednik Boštjan Noč, predsednik čebelarske zveze Slovenije ter idejni oče svetovnega dneva čebel.
Pogačar in Noč sta v upravnem odboru okrog sebe zbrala gorenjske gospodarstvenike, čakajo le še ime predstavnika generalnega sponzorja Acronija, ki potrebuje soglasje lastnikov. Kot je med načrti poudaril Pogačar, bodo kratkoročni cilji zbrati pol milijona evrov za člansko ekipo – polovica tega bo namenjena igralcem, druga polovica organizaciji. Visoki pa so tudi tekmovalni cilji, saj v alpski ligi merijo najmanj na polfinale, v domačih tekmovanjih pa na obe lovoriki, dolgoročno pa tudi na vrnitev v EBEL. Ekipo pa bo tudi naprej vodil Gaber Glavič.
Kot je po zaključku občnega zbora dejal Anže Pogačar, se je za nadaljevanje dela odločil po tehtnem razmisleku po koncu sezone. »Čaka nas trdo delo, upravni odbor je sestavljen iz ljudi, ki hočejo biti bolj aktivni. Očitno smo pri nas tako narejeni, da stvari pridejo skoraj do končne točke, preden se zgodijo spremembe. Zadnje leto sem imel občutek, da se je začetni zalet ustavil, zdaj pa optimistično zrem v prihodnost,« je povedal Pogačar in dodal, da so se vrnili tudi nekateri stari sponzorji.
Po besedah podpredsednika Boštjana Noča bodo k sodelovanju povabili vse stare jeseniške zvezde, od katerih ne pričakujejo finančne podpore, temveč predvsem moralno, prisotnost v dvorani, da se bodo na ledu rodile nove zvezde. »Posebej moramo delati tudi z navijači, dvorana mora biti rdeča, vsak navijač mora imeti na sebi nekaj rdečega. Če bomo to dosegli, smo zmagali. Imeti moramo visoke cilje, mladi ekipi moramo dati še višje cilje.«
Na občnem zboru pa je predsednik Pogačar podpisal tudi pogodbo o sodelovanju s pomembnim partnerjem, oglaševalsko agencijo Goclick, ki se ukvarja z digitalnim marketingom in promocijo na spletu.