Moči usmerjene v promocijo
Tomaž Tolar, novi direktor Zavoda za turizem Cerklje na Gorenjskem, si je za prvo nalogo na novem delovnem mestu zadal digitalizacijo in večjo promocijo cerkljanskega turizma.
Največ gostov privablja Krvavec, pomembna prednost pa je tudi bližina letališča. Ponudba v Cerkljah lahko zadovolji širok nabor gostov, od tistih, ki iščejo aktivne ali adrenalinske počitnice, do tistih, ki sta jim bliže kultura in zgodovina.
Cerklje – Enainštiridesetletni Blejec je bil izbran med 13 kandidati, ki so se prijavili na razpis, in je nasledil dozdajšnjo vršilko dolžnosti direktorice Marušo Zajc. Tolar, sicer po izobrazbi ekonomist, je večino kariere deloval v pospeševanju prodaje in marketingu pri različnih letalskih prevoznikih. Med drugim tudi pri Austrian Airlines ter Emirates, pri Adrii Airways pa je bil odgovoren za vodenje enajstih tujih trgov. Kot pravi, je njegova poglavitna prednost ta, da si je pri dosedanjem delu nabral številne kontakte turističnih ponudnikov iz tujine.
Z gotovostjo trdi, da Cerklje spadajo med vodilne turistične destinacije v Sloveniji in lahko privabijo širok segment turistov. Največ gostov privablja Krvavec, pomembna prednost pa je tudi bližina letališča, ki jo velja izkoristiti. »Ponudba v Cerkljah lahko zadovolji širok nabor gostov, od tistih, ki iščejo aktivne ali adrenalinske počitnice, do tistih, ki sta jim bliže kultura in zgodovina. Poudariti je treba kulinariko, kar je gotovo ena od prednosti, ki jih imajo Cerklje. Konec koncev bi se dalo tudi verski turizem bolje poudariti.«
A kot pravi direktor, ki je funkcijo zasedel začetek marca, je za to, da bi privabili več gostov, treba opozoriti nase, zato bodo njegove prve naloge usmerjene v večjo promocijo cerkljanskega turizma. »Moramo se aktivneje usmeriti v digitalni marketing. Treba je optimizirati spletno stran in doseči večji krog sledilcev tudi na družbenih omrežjih. Večina današnjih gostov se o lokalni ponudbi pouči na pametnem telefonu in to moramo izkoristiti,« pravi Tolar in dodaja: »Gostje morajo spoznati našo ponudbo. O tebi se mora govoriti, to je bistvo vsega.«
Obeta se torej prenova spletne strani zavoda za turizem, ki ne bo imela več le obveščevalne funkcije, temveč bo celovito predstavljala ves spekter turistične ponudbe cerkljanskega turizma. Turistično izkušnjo, ki jo lahko gostje doživijo v občini, bodo predstavili s trendovskimi fotografijami in kratkimi videi, pri čemer bodo sledili spletni strani Slovenske turistične organizacije. Poleg slovenske in angleške različice, ki že obstaja, načrtujejo tudi prevod spletne strani v nemški, italijanski in hrvaški jezik. Več pozornosti pa bodo namenili tudi družbenim omrežjem, kot sta Facebook in Instagram, saj se zavedajo, da sta obe platformi pomembna komunikacijska kanala, ki jih je nujno bolje izkoristiti.
V prihodnje nameravajo tudi bolje povezati različne ponudnike turističnih storitev v občini, od ponudnikov namestitvenih kapacitet in različnih aktivnosti do obrtnikov in prodajalcev spominkov, ter ustvariti celovit turistični produkt.
Že sedaj pa je v Cerkljah veliko dogodkov, ki se jih po mnenju direktorja zavoda še da nadgraditi. »Lani je bilo več kot 470 prireditev, kar je fantastična številka. Izstopa gotovo nekaj večjih dogodkov, ki so tradicionalni in dvigujejo prepoznavnost občine. Večje dogodke imamo željo še nadgraditi, jih morda iz enodnevnih razširiti v dvodnevne ali pa dodati še kakšen segment ponudbe in s tem popestriti dogajanje,« pravi Tolar in dodaja, da bodo morda že kmalu vpeljali še kakšen nov, drugod že uveljavljen dogodek in s tem še razširili ponudbo.
Sredstva, s katerimi razpolaga zavod, so po Tolarjevem mnenju zadostna, si jih pa obetajo tudi na razpisu, ki ga je pred kratkim objavilo ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in na katerega se bodo prijavili.