Alpina se je razdolžila
Podjetje Alpina je s finančnimi upniki sklenilo dogovor o finančnem prestrukturiranju, kar jim bo v prihodnje omogočilo hitrejšo rast ter večje investicije v razvoj in trženje novih izdelkov.
Žiri – Skupina Alpina se je na podlagi sklenjenega dogovora z dne 21. decembra razdolžila za 12,5 milijona evrov. Finančni upniki so namreč del svojih terjatev do podjetij v skupini Alpina preoblikovali v kapital Alpine. Konec decembra je tako poleg dosedanje lastnice Družbe za upravljanje terjatev bank (DUTB) 13,12-odstotna solastnica družbe Alpina postala Abanka. Za preostala posojila v višini 17,5 milijona evrov se je Alpina s finančnimi upniki dogovorila za prestrukturiranje. Obdobje odplačila kreditov so s tem podaljšali do konca leta 2026, dosegli so tudi za Alpino ugodnejšo obrestno mero ter ugodnejši časovni razpored odplačila obresti in glavnice.
Alpina je s tem uspešno zaključila poslovno in finančno prestrukturiranje, ki je pod vodstvom direktorja Bojana Gantarja intenzivno potekalo od maja 2016, so sporočili iz podjetja in dodali, da jim bo to v prihodnje omogočilo večje investicije v razvoj in marketing, zamenjavo strojev in opreme ter več sredstev za zagotavljanje rasti in razvoja zaposlenih. »Velika motiviranost in dobro sodelovanje vseh deležnikov podjetja – zaposlenih, vodstva in lastnika – je omogočilo hiter proces uspešnega prestrukturiranja podjetja, ki je bilo v preteklosti v težavah zaradi prezadolženosti in neustreznega vodenja,« je ob tem poudaril Bojan Gantar in dodal, da so k temu veliko pripomogle tudi banke upnice in DUTB, ki so z odobritvijo moratorija in pripravljenostjo na pogajanja vodstvu omogočile potreben čas za reševanje operativnih izzivov.
Letos bodo nadaljevali optimizacijo poslovnih procesov in stroškov. Na športnem programu načrtujejo štiriodstotno rast prodaje, tudi na račun lansiranja popolnoma nove linije lahke pohodniške obutve in strateškega nastopa na ruskem trgu. Na modnem programu pa zaradi večjega vlaganja v dizajn in razvoja nove nišne obutve za občutljiva stopala napovedujejo petodstotno rast prodaje. Obenem načrtujejo tudi krepitev maloprodajne mreže tako na slovenskem kot tudi na hrvaškem, srbskem in bosanskem trgu.