Novo strategijo so predstavili (od leve proti desni) Tomaž Rogelj, Janez Fajfar in Andrej Pompe.

Postopno do vrhunskega zelenega bisera

Najprivlačnejše zeleno alpsko središče so kot krovni kratkoročni strateški cilj opredelili v delovnem predlogu nove strategije razvoja blejskega turizma, ki so ga včeraj predstavili v Festivalni dvorani na Bledu.

Bled – Bled kot simpatično, zeleno alpsko središče je vodilni slogan, ki ga bodo poskušali uveljaviti na Bledu, je ob predstavitvi nove strategije razvoja turizma poudaril direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj in dodal, da bodo s tem tlakovali pot do vrhunskosti. Ob tem se zavedajo, je dodal, da bo pot dolga. Opredelili so pet primarnih ciljnih skupin gostov, na podlagi česar bodo opredelili turistične produkte, ki jih bodo poudarjeno razvijali oziroma v to usmerjali aktivnosti, znanje in denar. »Vrhunski turizem mora biti naš cilj, saj je to zagotovilo, da bodo gostje prihajali tudi v obdobju 'suhih krav', ki bo zagotovo še nastopilo,« je poudaril tudi župan Janez Fajfar in dodal, da je skozi Bled prepoznavna vsa Slovenija, saj je malo tako lepih krajev. Strategija bo v enomesečni javni obravnavi.

Celotna strategija, avtor katere je Andrej Pompe, zavzema več kot sedemdeset strani, pri čemer so približno četrtino prostora posvetili konkretnim ciljem na področju razvoja turizma, je pojasnil Rogelj. Strategija je bila po njegovih besedah pisana z mislijo na vse prebivalce Bleda, saj se bo le tako lahko turizem uspešno razvijal. Pri ciljih, ki so jih opredelili v strategiji, so največji poudarek namenili dvigu kakovosti. »Druge možnosti, kot je razvoj vzdržnega, trajnostnega turizma, ni,« je dejal Rogelj in nadaljeval: »Bled ne prenese masovnega turizma, ampak zgolj v omejenem obsegu, da bo to kraj, kjer se vsi dobro počutimo.« Med podrobnejšimi cilji, ki jih nameravajo uresničiti do leta 2025, je navedel podaljšanje časa bivanja v destinaciji, ustvarjanje novih inovativnih turističnih produktov, spodbujanje izobraževanja za turistične delavce, usmerjanje in uravnoteženje turističnih in prometnih tokov, boljše informiranje in ozaveščanje prebivalcev Bleda, usmerjanje enodnevnih gostov, vzgojo turističnega podmladka ter dvigovanje kakovosti ponudbe, ki omogoča tudi dvig cen. Želijo si, da bi turistična sezona trajala vse leto, prizadevali si bodo še za dvig kakovostne ravni zasebnih sobodajalcev s pomočjo strokovnega svetovanja. »Največji poudarek v prihodnjem osemletnem obdobju pa bo namenjen premiku v glavah ljudi in zavedanju, da je Bled na poti vrhunskosti.«

Predsednica Turističnega društva Bled Jana Špec ocenjuje, da je Bled v prelomnem obdobju, ko so med drugim presegli milijon nočitev, zato je po njenem ravno pravi čas za novo strategijo. Usmeritev v trajnostni turizem, prijazen do domačinov, gostov in zaposlenih, se ji zdi prava. Največji izziv ne samo za blejski turizem pa v prihodnje vidi v zagotavljanju ustrezno izobraženega kadra. »Vsi se moramo začeti zavedati, da kakovostnega turizma z višjo dodano vrednostjo ne moremo graditi brez zadovoljnega, motiviranega kadra.« Direktor Zavoda za kulturo Bled Matjaž Završnik se je zavzel, da v strategiji primerno mesto namenijo tudi enodnevnim obiskovalcem, saj je prihodek njihovega zavoda, ki ga v celoti namenjajo za dodatno popestritev turistične ponudbe na Bledu, odvisen predvsem od teh.

Miša Novak iz Slovenske turistične organizacije je v strategiji razvoja blejskega turizma prepoznala vse izzive, s katerimi se ukvarjajo tudi na nacionalni ravni. »Veseli nas, ker smo v celotnem slovenskem turizmu dobili potrditev, da je edina prava usmeritev Slovenije v smer petzvezdičnih doživetij in zelenega trajnostnega turizma.« Bolj kritičen je bil Leo Ličof z Bleda, ki v strategiji ne vidi ničesar, česar ne bi poslušali že več let. Andrej Pompe je zagotovil, da so razvoj v strategiji opredelili po korakih, vsega pa na tokratni predstavitvi niso mogli zajeti. »Zato pričakujemo konkretne dopolnitve in sodelovanje s pozitivnim pogledom. Tudi sami smo pri pripravi strategije pogledali, kaj vse je na Bledu narobe, a v tem ne vidimo problema, ampak izzive,« je končal.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / petek, 16. junij 2023 / 12:41

Loški športni praznik

Škofja Loka – Z današnjim druženjem tekačev in testeninko se bo v Škofji Loki začel športni praznik, katerega vrhunec bo jutrišnji Tek štirih mostov (T4M). Sobotni program...

Objavljeno na isti dan


Šenčur / nedelja, 7. avgust 2022 / 17:30

Šenčurski ambulanti sta prenovljeni

Šenčur – Po uspešno zaključeni prenovi prostorov v zastavljenem roku se avgusta, po enem mesecu začasnega delovanja v Zdravstvenem domu Kranj, obe šenčurski splošni ambulanti vračata v Šenčur. Kont...

GG Plus / nedelja, 7. avgust 2022 / 17:27

Papanova zgodba, 5. del

Ohranjenih je tudi dvanajst prošenj za službo v njegovi trgovini iz leta 1910 in sedem iz leta 1911. Vse prošnje so pisane lastnoročno z nadvse lepimi pisavami in vse se začenjajo z »Vaše...

Nasveti / nedelja, 7. avgust 2022 / 17:25

Kosovo

Planina Tara je narodni park. Razprostira se na desnem bregu reke Drine. Nad pečinami je pogled na to prelepo reko. Pravijo in pišejo, da je to najlepši pogled v Srbiji. Govorila sem z nadzornico v...

Kultura / nedelja, 7. avgust 2022 / 17:19

Frizerski salon za polno dvorano

Dolg aplavz polne Jurjeve dvorane v Stari Loki je bil iskrena nagrada šestim igralkam iz odrskega frizerskega salona, članicam gledališke skupine Slovenska Pristava iz Buenos Airesa. Argentinske Slove...

Kronika / nedelja, 7. avgust 2022 / 17:17

Ženska odšla s petdesetimi evri

Kranj – Kranjski policisti so v ponedeljek obravnavali prijavo starejše občanke, da se je pri njej oglasila neznana ženska in prosjačila za denar. »Izročila ji je petdeset evrov, misleč, da jih bo...