Je popravljeno tudi varnejše?
Zakaj je bila na relaciji Polica–Kranj zahod rešitev popravilo križišč in zakaj ne raje rešitev s krožišči? Je na novo urejeno cestišče na Brezjah pri Tržiču lahko nevarno? Na oboje sta opozorila naša bralca.
Po mnenju bralca sta se pretočnost in varnost v križiščih na relaciji Polica - Kranj zahod celo zmanjšali tudi zaradi novih dvignjenih otokov.
Kranj, Brezje pri Tržiču – Na relaciji Polica–Kranj zahod je republiška direkcija za ceste obnovila tri križišča, bralca pa zanima, zakaj so se odločili samo za »kozmetični« popravek ceste, s katerim sta se pretočnost in varnost po njegovem mnenju celo zmanjšali tudi zaradi novih dvignjenih otokov. Zakaj se raje niso odločili za tri krožišča, za katera je bralec prepričan, da bi povečala pretočnost vozil in varnost v cestnem prometu. Na direkciji so pojasnili, da so se dela izvajala kot investicijska vzdrževalna dela z namenom obnove poškodovanega vozišča, dvignjeni otoki v križiščih pa so po njihovi navedbi narejeni z namenom umirjanja prometa. Za izvedbo krožišč, kot so še povedali, je potrebna celovita rekonstrukcija ceste na podlagi projektne rešitve, za kar bi bila potrebna uvrstitev investicije v načrt razvojnih programov z umestitvijo v državni proračun.
Odsek Polica–Kranj zahod je prometno precej obremenjen, manj obremenjena, a nič manj pomembna za lokalno prebivalstvo in podjetnike in obrtnike, ki jim je to vsakdanja pot, pa je državna cesta od Bistrice pri Tržiču proti Begunjam, kjer so na Brezjah pri Tržiču urejali odvodnjavanje in v sklopu tega uredili tudi del ceste. Bralec je opozoril, da je stanje cestišča, kot je s priključki na državno cesto urejeno sedaj, lahko nevarno z vidika varnosti v cestnem prometu. Na direkciji za ceste so pojasnili, da dela še niso v celoti zaključena, zato tudi priključek ni dokončno urejen. Priključek bo urejen predvidoma do sredine novembra.