Bralna doživetja najbolj prepričljiva
Na tržiškem Startup vikendu je komisijo z idejo in njeno predstavitvijo najbolj prepričala ekipa Bralna doživetja. Podelili so še eno nagrado, ekipo Full Capacity so omenili kot poseben potencial na področju razvoja turistične aplikacije v občini Tržič.
Bistrica pri Tržiču – Podjetniški maraton je pod okriljem Ljudske univerze (LU) Tržič potekal konec tedna v OŠ Bistrica. »S Startup vikendom smo želeli izstreliti čim več svežih idej mladih ustvarjalcev. V treh dneh so pod vodstvom mentorjev Ustvarjalnika, društva za spodbujanje podjetništva, razvili svojo idejo, izdelali prve poslovne projekte in jih v nedeljo ob zaključku predstavili komisiji z namenom, da ti zaživijo v praksi. Predvsem pa je bil namen, da so udeleženci spoznali proces razvoja ideje od njene kristalizacije, razumevanja problema, ki ga rešujejo, do končnega produkta ali storitve,« je povzela dr. Metka Knific Zaletelj, direktorica LU Tržič.
Ekipa, v kateri so bili Gašper Golmajer, brata Jaka in Blaž Ciglič je pod imenom Full Capacity predstavila projekt, s katerim bi vzpostavili mrežo in pomagali komunicirati med ponudniki turističnih storitev – namestitvenih kapacitet v tržiški občini, pri uresničitvi ideje pa si želijo podpore občine Tržič. Kaštrunovi, Robi in Sanja s sinom Ivanom, so predstavili pripomoček za učenje otrok smučarjev začetnikov, ki pomaga pri hitrejšem in varnejšem učenju smučanja. Prototip sta zakonca testirala na sinu Ninu, s pomočjo novega znanja pa upajo, da bo tudi zaživela. Bralna doživetja sta ponudili Kaja Jurgele in Katarina Meglič. Predstavili sta bralni doživetji za otroke z Muco Copatarico in Obutim mačkom in tri za odrasle. Eno je Po poteh parfuma deloma vzeto iz knjižne uspešnice Parfum. Romantično bralno doživetje je vzeto iz romana Prevzetnost in pristranost, malce provokativno doživetje za pare pa po knjižni predlogi Petdeset odtenkov sive spremenjeno v Petdeset odtenkov zate. Matic Švab, Grega Cuderman in Žan Kovačevič pa bi na edinstven način, lahko so to modna oblačila pod lastno blagovno znamko širili pozitivna sporočila. »V Sloveniji imamo veliko idej in še več talentov, a se tega premalo zavedamo. Res pa samo ideja v poslu ni dovolj. Mentorji jim lahko damo peskovnik, spodbudo in jih naučimo leteti, naprej pa gredo sami,« je povzel vodja Ustvarjalnika Matija Goljar, navdušen nad potencialom udeležencev.
V komisiji, ki je prisluhnila podjetniškim idejam, so bili tržiški podžupan Dušan Bodlaj, ravnatelj OŠ Bistrica Štefan Žun, podjetnik Tomaž Stritar in poslovni direktor Ustvarjalnika Matic Breznik. Najbolj jih je prepričala ekipa Bralna doživetja. Podelili so še eno nagrado, ekipo Full Capacity so izpostavili kot poseben potencial na področju razvoja turistične aplikacije v občini Tržič. Obe ekipi sta dobili neposreden vstop v Podjetniško akademijo. Novost so v tem šolskem letu podjetniški krožki na vseh treh osnovnih šolah v tržiški občini, za katere sta LU Tržič in Ustvarjalnik podporo dobila pri učencih, ravnateljih in učiteljih.