Seawayevo premoženje so prodali
Prostore na Zgoši in na Bledu je skupaj s stroji in štirimi kalupi za izdelovanje bark za 5,2 milijona evrov kupil ruski poslovnež Vladimir Zinčenko, ki je že pred dobrim letom in pol uspešno zagnal proizvodnjo Seawayevih plovil.
Zgoša – Vladimir Zinčenko oziroma njegovo podjetje SVP Avijo je v torek kupilo nepremičnine podjetja Seaway. Po lanskem neuspelem poskusu prodaje Seawayevih nepremičnin na Gorenjskem je namreč stečajni upravitelj ponovno skušal najti kupca prek javne dražbe. Tokrat je bila izhodiščna cena za nepremičnine Seaway Designa na Zgoši in na Bledu skupaj s premičninami Seaway Yachts, ki so se prodajale kot celota, 5,22 milijona evrov.
Tri nepremičnine, dve na Zgoši in eno na Bledu, skupaj s stroji in štirimi kalupi za izdelovanje bark je kupil ruski poslovnež, ki v prostorih in z opremo nekdanjega Seawaya že dobro leto izdeluje že uveljavljene barke znamke Greenline ter snuje nove. Trenutno podjetje zaposluje 160 delavcev, 120 na Zgoši in 40 v novih prostorih v Škofji Loki.
»Presodili smo, da so tokrat postavili pošteno ceno. Nakup nepremičnin, strojev in kalupov nam omogoča, da resno investiramo tako v stavbe kot v vzdrževanje strojev,« je v torek po dražbi, kjer je bil edini kupec, povedal Zinčenko,« po drugi strani pa nam lastništvo zagotavlja določeno stabilnost in omogoča lažji razvoj. Odkup premoženja na dražbi je za SVP avio pomembno tudi zato, da si bodo pri prodajalcih plovil po vsem svetu spet pridobili zaupanje, ki ga je Seaway bratov Jakopin s stečajem izgubil.
Povedal je še, da se za nakup blagovnih znamk niso odločili, njihova izklicna cena je namreč zanje še vedno previsoka. Prav tako na dražbi ni bilo drugih ponudnikov za odkup blagovnih znamk, kot so Seaway, Greenline, Shipman ...
Kot pravi, podjetje posluje dobro, proizvodnja teče skoraj na polno. S tem ko so si zagotovili nove prostore v Škofji Loki, lahko sami izdelujejo tudi plastične dele plovil, več prostora pa jim daje tudi več možnosti za razvoj.
V slabih dveh letih, odkar podjetje Vladimira Zinčenka deluje na Zgoši – od lanske jeseni tudi v Škofji Loki – so izdelali sto plovil, med temi največ Greenline 33, bark, katerih cena je okoli četrt milijona evrov. Razvili so nov model Greenline 36, s katerim poskušajo najti nove trge, modeli za izdelavo jadrnic Shipman, ki so naprodaj na dražbi, jih za zdaj ne zanimajo, pravi Zinčenko, saj je zdaj več zanimanja za motorne modele Oceanclass, katerih cene se gibljejo od dva milijona evrov navzgor.