
Ideje mladih za bolj pester Kranj
Fontana čokolade, iskanje skritega zaklada in zabaviščni park je le nekaj idej, ki so si jih kranjski dijaki in učenci zamislili za obogatitev turistične ponudbe v Kranju.
Kranj – Srednja ekonomska, storitvena in gradbena šola Kranj je v tem šolskem letu skupaj s Srednjo tehniško šolo in Gimnazijo Kranj ter Osnovno šolo Staneta Žagarja sodelovala v projektu Z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti, v sklopu katerega so v sodelovanju z Javno agencijo Spirit razvijali podjetniške ideje za popestritev turistične ponudbe v Kranju. Projekt je povezal 48 dijakov in učencev, ki so v skupinah pod mentorstvom zunanjega strokovnjaka Lojzeta Bertonclja pripravili sedem predlogov, predstavili pa so jih minuli teden na sklepni prireditvi v Mestni knjižnici Kranj.
V pot Franeta Prešerna so povezali sedem točk, pri katerih bi obiskovalci izvedeli več o največjem slovenskem pesniku: Prešernov kip, njegovo hišo, gaj, gledališče, knjižnico … Pod imenom Kranjska tarča so zasnovali tri kolesarske poti v okolici Kranja, prilagojene različnim skupinam obiskovalcev. Za boljšo informiranost so predlagali postavitev električne table z informacijami o dogodkih v Kranju. Dogajanje za mlade bi popestrili z zabavami v nekdanjem kompleksu Baumaxa, po vzoru fontane piva v Laškem bi v Kranj umestili fontano čokolade, zamislili so si zabaviščni park, imenovan Lero, kakor se nazaj prebere 'orel', ki je upodobljen tudi v kranjskem grbu. Učenci OŠ Staneta Žagarja pa so si zamislili iskanje skritega zaklada, pri katerem bi mladi ob reševanju različnih nalog spoznavali kranjske znamenitosti. Svojo idejo bodo ta mesec preizkusili tudi v praksi.
»Veseli smo, da smo že drugo leto koordinatorji projekta, ki v sebi nosi tudi noto vseživljenjskega učenja, sodelovanja in kreativnosti,« je na sklepni prireditvi projekta dejala ravnateljica Srednje ekonomske, storitvene in gradbene šole Kranj Nada Šmid. »Vse ideje imajo neke potenciale, zato ne bi želel kakšne posebej poudarjati. Najpomembnejše je, da so mladi dokazali, da so sposobni ustvariti ideje, ki jih je možno tudi uresničiti,« je poudaril predstavnik agencije Spirit Boris Kunilo. »Kar nekaj produktov bi se dalo umestiti v ponudbo Kranja. Vabljeni ste, da jih skupaj razvijemo in jih tudi damo na trg,« je dijake in učence nagovoril Tomaž Štefe, direktor Zavoda za turizem in kulturo Kranj. Med najperspektivnejšimi idejami so po njegovem fontana čokolade, ki bi v Kranj pritegnila tudi turiste iz Slovenije in tujine, ter interaktivna vodenja, ki bi jih lahko uresničili v zelo kratkem času.