Utrjevali mednarodne vezi
Osnovna šola Šenčur je minuli teden v Bohinju organizirala mednarodni tabor, ki so se ga poleg njenih učencev udeležili še učenci iz Bolgarije, Estonije in Italije.
Ribčev Laz – Hostel pod Voglom, ki je že sicer pravo mednarodno stičišče, je to postal tudi minuli teden – z mednarodnim taborom za učence Erasmus+, ki ga koordinira Osnovna šola Šenčur. Cilj projekta je razvijanje socialnih in evropskih kompetenc, bralne pismenosti in podjetniških procesov ter izvedba lastnega eTwinning projekta. Prvega tabora v tem projektu v Bohinju se je udeležilo po deset učencev iz partnerskih držav, Bolgarije, Estonije in Italije, ter enajst iz Osnovne šole Šenčur, poleg njih pa še po štirje učitelji in izvajalci delavnic iz posamezne države. Učenci so bili razvrščeni v nacionalno mešane skupine, sodelovali pa so v delavnicah na teme o Evropski uniji, okoljevarstvenih vsebinah, trajnostnem razvoju, identiteti in temeljnih vrednotah ter delavnicah z družabnimi in socialnimi veščinami.
Kot je povedala učiteljica in koordinatorica projekta Vilma Nečimer, so učence stacionirali v Bohinju, saj je blizu vsega, kar so jim želeli pokazati: »Gre za prvi tabor mobilnosti, še en takšen pa bo prihodnje leto v Bolgariji.« Za šenčursko šolo je po besedah ravnateljice Majde Vehovec to že četrti večji mednarodni projekt, skupno je bilo v tovrstne projekte aktivno vključenih okoli 130 učencev, posredno pa je številka še precej višja. Kot je pojasnila Maja Godejša, skrbnica projektov CMEPIUS – centra za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja, je v Sloveniji v projekte Erasmus vključenih okvirno od 30 do 40 partnerskih šol, od pet do deset šol pa ima svoje partnerske projekte, ki jih tudi koordinirajo. »Gre pa za ustvarjanje kooperative med trgom dela, izobraževanjem in pedagoškimi sistemi.«