Vse več problematičnih odsekov
Na Mestni občini Kranj že več let pozivajo državo k nujnim popravilom in investicijam v državne ceste na kritičnih cestnih odsekih.
Kranj – Najbolj problematični deli cest, bodisi zaradi preobremenjenosti s prometom bodisi s stanjem cestišča, so na relaciji od priključka Kranj vzhod do krožišča Primskovo ter krožišče Primskovo, obvozna cesta Primskovo–Labore ter Kidričeva cesta, kjer je v prostorskem načrtu predvidena rekonstrukcija. Prav tako je problematična obvozna cesta od Kidričeve ceste do Železniške postaje oziroma Labor.
»Varnost v prometu na državnih cestah na območju Kranja je slaba, temu botrujejo tudi vsakodnevni zastoji na relaciji Šenčur–Primskovo, kjer se na žalost povzroča tudi gospodarska škoda. Na Mestno občino Kranj smo prejeli tudi že dopis o skrb vzbujajočem stanju priključka na Industrijsko-obrtno cono Hrastje, kjer je priključek in ureditev neprimerna in prav tako škodljiva za trenutno delujoča podjetja na tem območju. Načrtovana dela na relaciji Kranj–Spodnji Brnik na območju letališča oziroma premik ceste na Mestni občini Kranj vsekakor pozdravljamo, žal pa Kranj kot največje bližnje mesto letališču s tem ne bo pridobilo veliko,« pravijo na kranjski občini in dodajajo, da je ministrstvo za infrastrukturo o slabem stanju državnih cest na območju mestne občine Kranj seznanjeno, župan Boštjan Trilar pa je ministra znova pozival k čimprejšnjemu dialogu ter ustreznim rešitvam.
»Kranj nujno potrebuje investiranje v najbolj kritične odseke državne ceste, zato si želimo in prizadevamo, da bi bili pogovori z ministrom in pristojnimi službami čim bolj uspešni,« še sporočajo iz kranjske občine. Da bi vendarle pripomogli k varnosti, so prejšnji mesec začeli graditi krožišče pri Aquasavi. Dela na dosedanjem križišču, kjer se v promet na obvoznico vključujejo vozila iz smeri Besnice, so v polnem teku in bodo predvidoma zaključena do konca avgusta. Vrednost investicije, ki bo plačana iz občinskega proračuna, je 44.600 evrov.