V občini računajo na Planico
Občina Kranjska Gora ima novo strategijo razvoja turizma. Dokument, ki je podlaga za turistični razvoj občine, velja za obdobje desetih let in kot ključni razvojni potencial destinacije postavlja novi Nordijski center Planica.
Kranjska Gora – Turistična destinacija Kranjska Gora je dobro opremljena s turistično infrastrukturo, manjka pa ji ključnih nekaj objektov, ki bi pomenili tudi razvojni preboj destinacije: gondolska povezava na Vitranc, golfsko igrišče, športno-rekreativni park ob jezeru Jasna, hotelsko-zabaviščni center ob hotelu Kompas, oživitev kampa in kopališča v Gozdu - Martuljku, pridobitev statusa klimatskega zdravilišča za območja Gozda - Martuljka in Mojstrane ter projekti za izboljšanje kakovostni turistične ponudbe pri zasebnikih. To so ugotovitve, zapisane v strategiji razvoja turizma Občine Kranjska Gora, s katero se je v sredo na seji seznanil tudi kranjskogorski občinski svet.
Turistična destinacija je v zadnjih letih zabeležila med 152 in 157 tisoč gostov letno; ustvarili so med 440 in 470 tisoč nočitev. Povprečna doba bivanja se je gibala malenkost nad tremi dnevi. Perspektiva, ki jo navaja strategija, je, da bi v naslednjem desetletju dosegli za 31 odstotkov več gostov, ki bi ustvarili za 41 odstotkov več nočitev kot leta 2014, kar pomeni povprečno rast števila gostov za 2 do 3 odstotke letno in povprečno rast nočitev za 3 odstotke letno. Načrtujejo, da bi se povprečna doba bivanja zvišala za 7 odstotkov, to je na 3,25 dneva. »Če bo uspel premik pri ukrepih, ki pomenijo boljšo izkoriščenost kapacitet v nesezonskih mesecih, in kakovosten premik pri trženju destinacije, potem so te ocene lahko hitro dosežene, so prepričani pripravljavci strategije, ki jo je za občino izdelalo podjetje Regia Part.«
V Kranjski Gori si želijo povečanja konkurenčnosti turistične destinacije in stimulativnega poslovnega okolja, kar bodo dosegli s spodbujanjem vlaganj v infrastrukturne projekte, z razvojem podjetništva, kmetijstva in turizmu komplementarnih dejavnosti ter spodbujanjem enakomernega turističnega razvoja v lokalnih razvojnih centrih v okviru destinacije. Spodbujali bodo trajnostni razvoj vseh deležnikov in si predvsem prizadevali za učinkovito trženje. Ključne razvojne izzive, tako pripravljavci, namreč lahko destinacija doseže le z dobrim menedžmentom turistične destinacije, z oblikovanjem integralnih turističnih produktov, ki bodo tržno zanimivi, ki bodo temeljili na zgodbah in bodo naredili Kranjsko Goro enkratno in posebno.
Predvsem pa ključni razvojni potencial Kransjke Gore vidijo v novem Nordijskem centru Planica, za katerega so prepričani, da bo destinacijo postavil ob bok vsem razvitim športno-turističnim centrom v Evropi in tudi na svetu.