Reklamo že umaknili
Komercialni jumbo plakat ne sodi na pročelje Loškega gradu, so prepričani pri občinskem odboru Slovenske demokratske stranke. Nova direktorica Loškega muzeja Saša Nabergoj je že posredovala v zvezi s tem.
Škofja Loka – Pri občinskem odboru Slovenske demokratske stranke (SDS) so opozorili na, citiram »nedopustno in nespoštljivo ravnanje z dragoceno dediščino na Loškem gradu«. Upravljavec gradu, Loški muzej je namreč privolil v reklamno oglaševanje koncerta sarajevske glasbene skupine na loški kulturni dediščini, to je pročelju Loškega gradu. Po mnenju občinskega odbora SDS je upravljavec s tem razvrednotil družbeni pomen in kulturne vrednote gradu, kar je nedopustno, zato so zahtevali takojšen umik jumbo plakata, hkrati pa o tem obvestili pristojni inšpektorat ministrstva za kulturo. Na to se je hitro odzvala nova direktorica Loškega muzeja Saša Nabergoj, ki je mesto direktorice nastopila ta ponedeljek in se takoj sestala s predstavnikom Društva ljubiteljev glasbe Žigo Pišlarjem, ki je pojasnil, da so plakat obesili minuli vikend na podlagi ustnega dogovora s prejšnjo direktorico. »Dogovorila sva se, da plakat čim prej umakne s pročelja gradu, kar je tudi storil,« je še dejala Saša Nabergoj in obenem zagotovila, da se bo z dragoceno loško dediščino spoštljiveje ravnalo in da do tako neprimernih situacij v njenem mandatu ne bo prihajalo.
Pri republiškem inšpektoratu za kulturo in medije v zvezi s postavitvijo jumbo plakata ne bodo izvedli postopka inšpekcijskega nadzora, so sporočili z ministrstva za kulturo. Pojasnili so, da pritrditev kosa blaga ali podobnega materiala na pročelje gradu, ki je nedvomno kulturni spomenik, z reklamno vsebino v ničemer ne posega na režim varstva, ohranjanja in vzdrževanja kulturnega spomenika, reklama kvečjemu začasno kazi pročelje. In dodali, da gre v konkretnem primeru za zadevo, ki ima izrazito lokalen in začasen značaj in je v pristojnosti lokalne skupnosti.