V Seawayu spet delajo
Na Zgoši so v torek po večmesečnem premoru zaradi stečaja podjetja vendarle spet zagnali stroje. Trenutno je zaposlenih dvajset delavcev, Zincenko upa, da jih bo že jeseni še enkrat toliko.
Zgoša – Proizvodnjo je spet zagnal ruski poslovnež Vladimir Zincenko, ki se je z oživitvijo podjetja trudil vse od marca, ko se je začel stečaj družb Seaway Yachts in Seaway Design. Zincenko, Seawayev nekdanji kupec in distributer za Rusijo, oziroma njegovo podjetje podjetje SVP Avio je bil nato konec aprila izbran za najemnika Seawayevih prostorov in opreme.
Kot je znano poleg nepremičnin najemnik, ki Seawayevo dejavnost pozna in v bistvu nadaljuje v začetku leta prekinjeno proizvodnjo, uporablja tudi orodja za izdelavo plovil blagovnih znamk Greenline in Shipman, sodišče pa je potrdilo tudi pogodbo, po kateri je družba SVP Avio pridobila izključno pravico izkoriščanja v pogodbi opredeljenih blagovnih znamk, avtorskih del in tehničnega znanja v zvezi s plovili.
Ko je konec maja že kazalo, da bo proizvodnja vsak čas stekla, se je zapletlo pri kalupih, na katerih se dela ogrodje za plovila in so jih zadržali nekateri upniki. A ko so vse razen enega vendarle vrnili na Zgošo, so tam v torek vendarle opravili primopredajo. Stečajni upravitelj Anton Jagodic meni, da bodo tudi zadnji kalup z začasno odredbo sodišča še lahko dobili.
Tudi Vladimir Zinchenko potrjuje, da so v torek z dvajsetimi delavci začeli s proizvodnjo za zdaj petih plovil. Načrtujejo, da bodo v juliju izdelali tri, v avgustu in septembru pa po štiri, skupaj imajo za zdaj 12 naročil. Upajo tudi, da si bo znamka v doglednem času povrnila zaupanje kupcev in distributerjev ter da bodo dobivali vse več naročil, tako da bi jeseni število zaposlenih lahko že podvojili.